Vraag

laag volume suroundspeakers

  • 11 March 2020
  • 2 reacties
  • 198 Bekeken

Ik heb ondertussen een 2de playbar (vorige had een electro piepsignaal) Nu bij de 2de sluit ik er een one en SL bij aan en ze spelen allebei maar de playbar gaf maar 15% geluid met electro piepgeluiden pff 

Door spotify te spelen gaat alles ineens goed ?maar bij TV kijken/films valt het volume van de one en SL omlaag? Hoe krijg ik het volume van de one en SL gelijk met TV om een goede surround belevenis te krijgen? 

Heb al in de instellingen één en ander geprobeerd maar geen oplossing


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Een goede surround-beleving is nu juist niet dat alle geluid even hard staat. Bij surround komt het meeste geluid uit de soundbar (dus links-midden-rechts); uit de achterspeakers komt alleen het surroundgeluid (gejuich bij een concert, het wegstervende geluid van een overvliegende helikopter, dat soort dingen). Indien jouw Playbar zegt dat hij Dolby Digital 5.1 binnenkrijgt (te zien via Instellingen-Over mijn systeem) staan je instellingen goed. Dat je dan niet alle geluid even sterk hoort, is dan ook goed.

Reputatie 7
Badge +2

Zie ook graag ons Home Theater topic, waarbij je het kopje “Analoog vs Digitaal” & “Stereo vs Dolby” kan uitklappen voor meer informatie.