Vraag

Krijg Sonos niet meer aan

  • 19 November 2022
  • 5 reacties
  • 62 Bekeken

Badge

Hallo,

Sonos systeem bestaande uit 2x play 1, sub en een playbar. Wat extra info, ik zit in Griekenland en heb sinds vandaag een nieuwe vodafone gigacube 5g router. Vorige week deze (test uitvoering) een weekje geprobeerd en was er wel tevreden over dus vandaag een nieuwe aangeschaft. Sonos werkte prima op de gigacube die ik mocht uitproberen.

Nadat ik op deze router het nieuwe sonos netwerk had gemaakt, vroeg de app (s2 op iphone8) om een de apparaten te updaten, omdat dit nodig is.  De update blijft een foutmelding geven, bij het voltooien stopt het en krijg ik de volgende foutmelding: Foutcode 30 woonkamer LS. Alle oplossingen die bij deze foutcode horen uitgeprobeerd maar hier blijft het op hangen. Help? Alvast bedankt.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7

Kun je een van de speakers eens tijdelijk bedraad verbinden met de router?

Reputatie 4
Badge +1

@avdm01 Goedemiddag.

 

Is het ondertussen gelukt je systeem hier op aan te sluiten?

Ik hoor anders graag of ik nog wat voor je kan betekenen. 

Badge

@avdm01 Goedemiddag.

 

Is het ondertussen gelukt je systeem hier op aan te sluiten?

Ik hoor anders graag of ik nog wat voor je kan betekenen. 

 

Na alles geprobeerd te hebben, overal de stekker uitgetrokken en de oude linksys 4g router nog eens. aangesloten. Sonos weer onder stroom gezet en alles werkte gelijk. 

Weer van voor af aan begonnen. met de gigaqube en weer hetzelfde gedonder. Conclusie, het moet iets met deze router te maken hebben. Ik heb een extra sim gehad van vodafone GR en heb sonos nu op de oude router draaien. Niet ideaal maar het werkt weer. Zitten nu midden in de olijfoogst over een paar weken tijd genoeg om er wat langer in te duiken. Maar als jullie iets weten? Graag!

Badge

Kun je een van de speakers eens tijdelijk bedraad verbinden met de router?

Alles gedaan wat Sonos als eventuele oplossing geeft.

 

Reputatie 4
Badge +1

Dat is inderdaad wel de beste opstelling in dit geval.

De Sonos verbinden met je oude router. 

4 en 5g router zijn inderdaad vaak te beknopt om een goede stabiele verbinding te maken.