Vraag

koppeling arc tv

  • 30 November 2022
  • 7 reacties
  • 89 Bekeken

Heb mijn arc gekoppeld met mijn tv een Samsung Curve. Van Arc brand wit lampje. Maar heb geen tv geluid op arc. Heb diverse hdmi kabels geprobeerd. Tv geupdate. Tv spanningsloos gemaakt. Alles zonder resultaat. Wat kan ik nog doen??


7 Reacties

Reputatie 7

Anynet aan? Aangesloten op de HDMI-ARC aansluiting van de TV?

Ja Anynet aan en aangesloten op Hdmi arc. Ook ab is gekoppeld met sonos arc. Bij volume regeling is op tv sonos arc zichtbaar

Reputatie 7
Badge +3

Kan je wel naar muziek luisteren via de Arc? Weet niet hoe het werkt bij Samsung, maar moet je daar ook niet aangeven dat het geluid via de HDMI uitgang moet en staat die niet per ongeluk op optisch?

Reputatie 7

Waarom heb je de afstandsbedineing gekoppeld? Dat gebeurt in principe automatisch via de HDMI. Dat op de TV "Sonos Arc” zichtbaar is, zegt wel dat er toch iets goed gaat. Staat “Automatisch afspelen TV” aan op de Arc (via de Sonos app)?

Probleem opgelost. Geluid optisch aangesloten. Hdmi arc was niet werkbaar te krijgen. Hulp van helpdesk

Reputatie 7

Is voor jouw niet-Atmos TV denk ik een prima oplossing. Met als bonus dat je nu ook muziek harder en zachter kunt zetten met de afstandsbediening van de TV.

Dank voor de tip. Ik ga kijken👍

Reageer