Beste Erooij, ik heb de instellingen zoals je aangeeft toegepast, de afstand stond bij mij vanaf begin altijd op meer dan 3 meter, maar ik had het om een beter resultaat te krijgen op 0,6 tot 3 meter gezet, je gaat wat uit proberen hė. Nu ingesteld volgens bovenstaande en wat met de schuifregelaar gedaan, lijkt wat te hebben geholpen maar dit zal zich uit moeten wijzen. Overigens had ik de afstand van de surround speakers gewijzigd omdat als ik dit met de hcs doe er een meer of minder krachtig signaal naar toegestuurd wordt. Maar eerlijkheidshalve, nu alweer een tijdje geluisterd hebbende terwijl ik dit bericht schreef, het al klinkt al wat beter, dus ik word al weer wat positiever over een eventuele uitbreiding.
Overigens vanmorgen een Sonos update gehad op mijn telefoon, het systeem staat op aut. update maar kan niet zeggen dat dit iets gedaan heeft.
In elk geval dank voor je adequate reacties, en zoals het zich er nu laat uitzien en ook niet onbelangrijk laat horen, voor je aangedragen oplossing👍
Thanks and greetz,
CandA