Beantwoord

Kan ik zowel een subwoofer als een MD-apparaat aansluiten met de Sonos Connect?

  • 20 December 2022
  • 2 reacties
  • 119 Bekeken

Beste lezer, ik heb drie vragen over de Sonos Connect:

  1. Ik wil een (actieve) subwoofer van Sony in mijn Sonos eco-systeem trekken. Kan ik de subwoofer aansluiten op de uitgang van de Sony Connect?
  2. Het geluid van mijn tv komt via de Arc het ecosysteem binnen en speelt dan op de Arc en enkele Play:1's. Kan de Connect tegelijkertijd en zonder vertraging het tv-geluid doorzetten naar de subwoofer?
  3. Kan ik (onversterkte) muziek van een oude Sony Minidisc-speler via de Connect het ecosysteem binnenhalen en tegelijkertijd uitvoeren naar de Sonos luidsprekers EN naar de subwoofer die op de uitgang van diezelfde Connect zit?

 

Bij voorbaat dank!

icon

Beste antwoord door 106rallye 20 December 2022, 17:34

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7
  1. Nee. De uitgang geeft het complete geluid weer, dus de Sub wordt niet apart aangestuurd (zoals bij de Amp).
  2. Nee, een gegroepeerde Connect heeft 70ms vertraging. En werkt niet met een subwoofer.
  3. Ja, en nee. Je kunt de Connect groeperen met andere Sonos speakers, zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/group-and-ungroup-rooms. De sub gaat niet werken.

Oh, ja. Al je speakers moeten dezelfde versie van de Sonos software draaien, S1, dan wel S2. De beide versies kun je niet samen in één systeem hebben.

Dankjewel @106rallye.

  1. De sub krijgt het geluid via een enkele tulip (cinch) kabel. Daar zit inderdaad het volledige geluid op (wel mono dus, want: maar 1 kabel) en de sub haalt daar zelf de lage tonen uit. Dus dat zou gaan werken.
  2. 70ms vertraging is denk ik net te veel om lekker tv te kunnen kijken…. dus hier sneuvelt het plan denk ik
  3. Dit zou dan technisch wel weer gaan werken (maar met die vertraging niet prettig)

S1: check. Ik zit nog met alles op S1.