Beantwoord

Is er een standby mode voor de Arc?

  • 9 November 2022
  • 12 reacties
  • 393 Bekeken

Hoi, komt er voor de arc een standby stand?

Alvast bedankt

Mvg cis

icon

Beste antwoord door Erooij 9 November 2022, 20:50

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

12 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Als U de arc niet gebruikt gaat hij toch in Standby?

Reputatie 7
Badge +3

 Verklaar je nader.

De speakers van Sonos gaan altijd naar een stand-by stand.

Sonos apparaten hebben geen sleep mode en verbruiken best veel stroom als ze niet gebruikt worden en vanaf 2023 krijgen de nieuwe Sonos apparatuur een sleep mode om stroom te besparen. De Sonos roam heeft deze functie al.ze willen dit ook voor de bestaande apparaten gaan introduceren zodat deze naar ook maar iets van 2 watt gaan verbruiken in idle stand

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Waar komt deze kennis vandaan? Sonos heeft al jaren een slaapstand wanneer ze niet gebruikt worden, waarbij slechts een paar watt gebruikt wordt.

Sonos maakt nooit iets bekend over toekomstige ontwikkelingen dus ben ik benieuwd waar de kennis vandaan komt over wat zich in 2023 gaat afspelen bij Sonos.

https://support.sonos.com/en-us/article/sonos-power-consumption-while-idle

Reputatie 7

Lijkt hierop gebaseerd: https://screenrant.com/sonos-sleep-mode-speakers-product-sustainability-emissions/

Reputatie 7
Badge +3

Wat een grappige vraagstelling dan in een gebruikersforum. De kennis hebben om vervolgens een open vraag te stellen. Maak dan op zijn minst een verwijzing naar het artikel waarop de vraag is gebaseerd. 

In het algemeen kan gesteld worden dat Sonos al een slaapstand heeft en niemand binnen dit forum heeft kennis over toekomstige ontwikkelingen. Ook deelnemende Sonosmedewerkers zullen aangeven dat zij deze informatie niet hebben.

https://blog.sonos.com/en-us/sustainability-report-2021

Voor de wijsneuzen onder ons, blog van Sonos zelf eerst kijken dan roepen👍

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Sorry hoor, maar die wijsneus zal ik dan wel zijn. Dit maakt mijn laatste opmerking dan alleen maar sterker. Vermeld je bron bij een vraagstelling. Niet iedereen leest iedere blog en in deze blog staat ook niets over het feit dat Sonos geen slaapstand zou hebben.

Ik geef dus aan dat er wel degelijk een slaapstand is en daarmee is je vraag beantwoord. Wat In de blog staat is volgens mij dat ze eea willen verbeteren en dat nieuwe producten vanaf 2023 dit zouden moeten krijgen. Dit is dus een verbetering t.o.v. huidig aanwezige slaapstand, zoals de Arc nu dus momenteel ook heeft. 
Je oorspronkelijk vraagstelling is dus fout en geeft mij het recht te roepen.

Sonos heeft een standby met hoog stroom verbruik en vooral met bekabeld Internet en dat is voor meer Sonos gebruikers vooral nu met de prijzen vervelend.

Dus als een Sonos blog dit vermeld en andere sites ook maar geen specifieke apparaten worden vermeld mag ik de vraag stellen en is mijn vraag niet beantwoord  omdat jij dat vind en dus ben je een vervelende wijsneus

Reputatie 7

@Cis52 Het was duidelijker geweest als je je vraag had toegelicht met de link die pas later toevoegde. Nu bleef het, zowel voor @Erooij als mij toch een beetje in het luchtledige.

Zoals @Erooij aangeeft is die slaapstand bovendien aangekondigd voor toekomstige apparaten, niet de als bestaande, zoals de Arc: “Sonos has also committed to extending the sleep mode we introduced with Roam to all new products from 2023.” Het antwoord op je vraag staat dus in het stuk dat je zelf al gelezen had…….

Waar had je overigens gelezen dat het voor het verbruik uitmaakt of een device bekebeld is of niet? Dat is nieuw voor mij.

 

Reputatie 7
Badge +3

Eerst een wijsneus, dan een vervelende wijsneus. Jammer dat we zo met elkaar omgaan.
Ik heb steeds netjes op je vraag gereageerd, waarbij ik er niets aan kan doen dat de vraag onduidelijk was gesteld zonder bronvermelding. Het is heel makkelijk om een min of meer open vraag te stellen, waarbij je later laat blijken dat die vraag op bepaalde kennis is gebaseerd. 
 

Hoi @Cis52 ,
 

Weet je overigens.
Weet je, laat maar zitten. Lijkt mij beter in dit geval.