Beantwoord

Instellingen kamer

  • 22 October 2018
  • 1 reactie
  • 590 Bekeken

Badge
Ik heb regelmatig het probleem dat de ingestelde geluidopties voor de sourround speakers verdwenen zijn.
Het geluid van de speakers zijn dan ineens veel lager dan ik heb ingesteld en het volume schuifje geeft ook bij voluit maar weinig meer.
Wat soms helpt is om van volledig naar sfeervol om te schakelen en na enkele seconden weer terug te gaan naar volledig.
Daarna klinkt het weer zoals ik deze heb ingesteld en werkt het volume schuifje ook weer zoals het hoort.
Het gebeurt nooit tijdens het muziek luisteren alleen als ik de controller na bijvoorbeeld een aantal uurtjes weer gebruik om naar muziek te luisteren.
Het lijkt er op dat de instellingen niet bewaard blijven terwijl de schuifjes nog wel gewoon op mijn ingestelde standen staan.
Erg lastig om dit regelmatig te moeten doen.
Iemand enig idee?
icon

Beste antwoord door Emily P 23 October 2018, 15:50

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +3
Graag ontvangen we een diagnose van je systeem, het liefst binnen 20 minuten nadat je merkt dat het probleem zich voordoet. Dit geeft ons de mogelijkheid je systeem uit te lezen en de oorzaak te vinden van het probleem.

Hoe je een diagnose maakt vindt je hier, graag het diagnosenummer in antwoord sturen.