Beantwoord

Instel assistentie in 0297

  • 25 August 2023
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Hi Allemaal,

Gebruik SONOS al een langere tijd. Voor muziek heel tevreden.

Voor TV en films weet ik niet of ik tot de juiste in-en afstemmingen kom. 

Ik gebruik een ARC in combi met Subwoofer gen 3 en met 2 Symfonisks achter. Vind het geluid gewoon niet super en ben bang dat ik iets niet goed doe.

Is er een ervaren liefhebber in de omgeving van 0297 die eens wil komen kijken en luisteren en zien hoe we eea kunnen aanpassen. Of tips hoe dit aan te vliegen. Ik zie van SONOS zelf niet een dergelijke dienst.

 

Dank, Stef  

icon

Beste antwoord door Dari W 25 August 2023, 13:59

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey @StefR 

Welkom op de Sonos Community!

Wanneer je niet tevreden bent over de audiokwaliteit bij het kijken van TV kan het zijn dat je audio output/formaat binnen in de TV niet goed staat ingesteld waardoor niet de juiste audio wordt doorgestuurd naar het Sonos systeem.

Een service waarbij Sonos langs komt bij klanten is er inderdaad niet. Slim is om eventjes een diagnose te maken vanuit de app (wanneer de TV aanstaat), door in de app te navigeren naar instellingen > ondersteuning > diagnose verzenden.

Schrijf dat nummer op en neem daarna contact op met onze technische support. Dan kunnen wij samen aan de hand daarvan kijken of er iets geks aan de hand is en naar een passende oplossing werken.

Dank voor jullie assistentie @SONOS Support. Diagnose wijst uit dat mijn set juist is ingesteld helaas ge woon geen / te weinig aanbod met meer kanaals audio.

 

Stef 

Reputatie 7

Dat is wel vreemd. Netflix, Disney, HBO en Prime hebben allen surround standaard, enkel SkyShowview niet. Ook de gewone publieke zenders volgens mij (al ben ik daar niet helemaal zeker van).