Beantwoord

home cinema met meerdere boxen

  • 27 November 2022
  • 4 reacties
  • 164 Bekeken

Hallo,

ik had in mijn woonkamer 3 plaatsen voorzien om de One (SL) te hangen en zou deze willen koppelen aan mijn Arc. Maar dit lukt maar met 2 achtergrond speakers, is dit mogelijk op een manier?

om zowel tv te kijken als muziek te streamen!

 

alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door 106rallye 28 November 2022, 14:45

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

Surround bij Sonos is maximaal 5.1 (even afgezien van Atmos). 3 van de 5 zitten in de Arc, surround is de andere 2. Je kunt dus geen derde speaker toevoegen.

Die derde speaker kun je als aparte kamer benoemen en groeperen met de surroundset. Ik vraag me achter af of dat iets toevoegt. En bij TV-geluid heb je op de gegroepeerde speaker 70ms vertraging.

Overigens kun je bij mijn weten bij geen enkel ander system 6 speakers aansluiten. Het zin er altijd 7 of zelfs 9.

Bedankt 106rallye al voor het antwoord!

Gisteren had ik inderdaag geprobeerd om de 3 speaker als aparte ruimte te creeeren en zo te groeperen met de surroundset, maar hier zou ik minimum 3 verschillende ruimtes voor nodig hebben?

of heb ik hier iets verkeerd gedaan?

alvast enorm bedankt!

Reputatie 7

Bij Sonos kun je groepen een naam geven, echter alleen maar als je meer dan twee kamers hebt: als je maar twee kamers hebt is er immers maar één groep mogelijk. Je groepeert dan door het “vierkantje” achter de kamernaam aan te klikken.

Zie hier voor meer: https://support.sonos.com/nl-nl/article/group-and-ungroup-rooms

Bedankt 106rallye het is gelukt!