Beantwoord

Hoge pieptoon uit playbar


Hallo,

Ik ben eergisteren terug gekomen van vakantie en nu ik de Sonos playbar weer heb aangezet komt er een hoge pieptoon uit. Ik heb hem al gereset dat werkte niet. Ook heb ik alle stekker en geluidskabels eruit gehad. Het enige wat werkt om de piep te stoppen is de power kabel eruit halen. Zo gauw die er weer in gaat begint de piep weer dit doet de playbar ten alle tijden ook als er niks word afgespeelt. Ik heb zelfs de playbar al in de garage op het stroom aangesloten om eventuele storingen van de tv of iets anders uit te sluiten ook hier is de piep.
Iemand tips om dit op te lossen want het is zeer irritant

Hoor het graag 😃
icon

Beste antwoord door erik jan omvlee 11 July 2018, 18:14

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

16 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Dit klinkt helaas als een defect, we wisselen de Playbar graag om voor een goed werkende Playbar.
Om dit in werking te kunnen zetten, ontvang ik graag het serie nummer van het toestel.
Verdere communicatie zal dan per mail vervolgen.
Dat heb ik reeds gedaan en ik heb de nieuwe playbar vandaag ontvangen 😃
Reputatie 7
Badge +2
Goed om te horen, veel plezier van je vervangende toestel!
Hallo,

Helaas zit ik na mijn verhuizing met hetzelfde probleem. Er zit een storend piep geluid in de playbar en deze stopt pas als de stekker eruit is.
Daarnaast geprobeerd om opnieuw in te stellen en het eens via een andere contactdoos te proberen. Allemaal zonder resultaat.
Alleen de playbar heeft last van dit probleem.
Reputatie 7
Badge +2
Hallo,

Helaas zit ik na mijn verhuizing met hetzelfde probleem. Er zit een storend piep geluid in de playbar en deze stopt pas als de stekker eruit is.
Daarnaast geprobeerd om opnieuw in te stellen en het eens via een andere contactdoos te proberen. Allemaal zonder resultaat.
Alleen de playbar heeft last van dit probleem.

Zie graag het serie nummer van het product tegemoet.
Als ik deze ontvangen heb, zal de rest van de communicatie per email vervolgen.
Reputatie 7
Badge +2
Hallo,

Helaas zit ik na mijn verhuizing met hetzelfde probleem. Er zit een storend piep geluid in de playbar en deze stopt pas als de stekker eruit is.
Daarnaast geprobeerd om opnieuw in te stellen en het eens via een andere contactdoos te proberen. Allemaal zonder resultaat.
Alleen de playbar heeft last van dit probleem.

Zie graag het serie nummer van het product tegemoet.
Als ik deze ontvangen heb, zal de rest van de communicatie per email vervolgen.

Mail verzonden onder ticket.: 00205382
Zie hier graag antwoord op terug.
Goedendag, net Sonos Playbar, 2 keer de 5 jes en ee SUB gekocht. De playbar geeft ook bij mij een hoge piep. Gereset maar het probleem blijft.
Reputatie 5
Badge +2
Ik wil je vragen om een support aanvraag in te suren via onze contact pagina. Stuur in je e-mail het volgende mee: Thuisadres, telefoonnummer en het serienummer van de Playbar. Benoem ook in je e-mail dat je contact heb gehad met ons via de Community.

Mijn sonos Play 5 piept verschrikkelijk en ook ik ben gaan mailen met klantenservice om het op te lossen. 

Helaas word ik blijgemaakt met niks want de piep wordt erkend maar geen omruilen van het apparaat zonder dat ik daar de bijna de nieuwprijs voor moet betalen. Jammer die indruk wordt wel gewekt via deze community. 

Erg jammer deze niet bestaande service want ik zit met een kapotte sonos play en repareren doet men niet aan. 

 

Beste Sonos, heb hetzelde probleem ik hoor de hele tijd een piep op achtergrond. Is er een oplossing hiervoor 

Reputatie 4
Badge +3

Beste Sonos, heb hetzelde probleem ik hoor de hele tijd een piep op achtergrond. Is er een oplossing hiervoor 

Zou je hier anders telefonisch of via email contact met ons op kunnen nemen, dan kunnen we je veel sneller en beter helpen.

Reputatie 5
Badge +3

Ik ben wel benieuwd welke actie Sonos geeft aan dit soort problemen.
Natuurlijk wordt er heel snel gezegd om telefonisch of per e-mail contact op te zoeken, dat snap ik communiceert makkelijker.

Maar welke aanbiedingen doet Sonos dan? lees hier best wat vraagtekens over deze aanbiedingen op het forum.

 

 

Hallo,

er is een hoge piep die in mijn Sonos playback zit. Ook als hij niet aan staat hoor ik deze nog steeds. Iemand oplossing voor dit probleem?

 

mvg,

Gerard-Jan van Blomland

Hallo 

Ik hoor na de herinstallatie van mijn sonos systeem een hoge pieptoon uit de playbar komen. Het systeem werd een tijd losgekoppeld wegens verbouwingswerken

Van zodra aangesloten op het stroomnet is de pieptoon te horen 

Hoe kan ditverholpen worden ? 

 

mvg 

Olivier

Reputatie 4
Badge +3

Hey Olivier, wil je hierover eens contact opnemen met mijn collega’s van onze support center?

Dan kunnen ze je hier meteen mee helpen.

Badge

Ik heb sinds sinds vandaagook last van een hoge pieptoon vanuit de playbar.