Skip to main content

Onze Sonos Playbar heeft een aantal maanden in een opslag gelegen i.v.m. verhuizing. Voorheen hadden wij geen enkele issues, maar nu hoor ik ineens constant een hoge pieptoon uit de Playbar komen. 

Ik heb al geprobeerd om 'm op een andere plek aan te sluiten en geprobeerd om naar de fabrieksinstellingen te resetten. Helaas werkt niets. Ik begin inmiddels gek te worden van die hoge toon... 

Enig idee wat er aan de hand kan zijn? 

Ik lees meer dat dit voorkomt als de Playbar een poos niet gebruikt is. Dit is een technisch defect. Sonos repareert niet, dus daarvoor moet je naar een externe partij. Als je Sonos belt krijg je wellicht korting op een nieuwe soundbar.

Ik lees meer dat dit voorkomt als de Playbar een poos niet gebruikt is. Dit is een technisch defect. Sonos repareert niet, dus daarvoor moet je naar een externe partij. Als je Sonos belt krijg je wellicht korting op een nieuwe soundbar.

Dankje voor je reactie. Ik zag het inderdaad al heel veel voorbij komen, maar niet echt concreet een oorzaak gevonden. Ik zal ze maandag eens bellen. 

Ik heb inmiddels contact gehad met Sonos en ondanks dat de soundbar al 9 jaar oud is, komt ie in aanmerking voor omruilen. Zojuist de Playbar opgestuurd en in afwachting van een vervangend model. Topservice van Sonos :D

Reageer