Beantwoord

Heeft de Arc een licht gekromde (holle) vorm?

  • 4 May 2023
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken


Beste Forumleden,

Ik ben sinds een week een bijzonder tevreden bezitter van een compleet HTS van Sonos, bestaande uit de Arc met 2x Era300 in surround mode en een Sub Gen3.

Ik heb de Arc op dit moment op de TV kast liggen en het viel mij op dat hij niet helemaal strak recht is. Wanneer ik de Arc met de voorzijde vlak langs de kast zet, dan zie je in het midden een ruimte van ca 7 mm. Hij is dus een heel klein beetje hol / gebogen.

Het valt nog beter op als je de Arc (uiteraard voorzichtig) op de voorkant laat rusten en er ca 7 mm onderdoor kunt kijken in het midden, steeds minder wordend naar de zijkanten die op de kast rusten.
Dat is natuurlijk niet veel, maar helaas valt het me toch op en had ik niet verwacht voor een dergelijk kwaliteitsproduct.

Hebben Arc's van jullie dat ook of betreft het een exemplarisch iets?
Zou dit in de toekomst nog kunnen verergeren door de gegenereerde warmte of zo?

Alvast bedankt voor degenen die het bij hun Arc willen nakijken 😁

Ger

 

 

icon

Beste antwoord door 106rallye 4 May 2023, 09:36

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

Hier wordt vaker over geschreven: https://en.community.sonos.com/home-theater-228993/sonos-arc-slightly-curved-6858336

Je zou eens kunnen bellen met Sonos.

Reputatie 5
Badge +3

Er is hier ook een keer een bericht geweest van iemand met een scheurtje in een Beam. Als ik het goed heb is die omgeruild. 

Reputatie 2
Badge +1

Heb ik ook, is volgens mij heel normaal.

Ik had een kleine afwijking in mijn five zitten; via de supportpagina een chat met medewerker geopend. Verhaal kort uitgelegd en gevraagd of de afwijking binnen een bepaalde marge viel. Na 3 foto’s in de chat te uploaden werd de omruilprocedure opgestart. Met de geavanceerde procedure kon ik rustig wachten op mijn nieuwe Five en daarna de five met defect opsturen. Geweldige service!

bij twijfel gewoon support benaderen