Haperende Playbar en update V16.0

  • 9 February 2024
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Badge

Vraag aan iedereen die met een haperende Playbar zit(zat) en dit al geruime tijd ervaart.

Sinds 6 februari is er een update V16.0 beschikbaar en gezien de versienummering gaan we van V15.11 naar V16.0 wat meestal, in goed software ontwikkeling, betekent dat er grote wijziging zijn door gevoerd, anders zouden we naar 15.2 of zo gegaan zijn. 

Dus mijn vraag, wat zijn de ervaringen met V16.0 t.a.v. haperende Playbars en Sonos system. Zelf heb ik deze versie geïnstalleerd en heb de afgelopen dagen geen hapering meer gehoord, echter is dit te vroeg om te juichen en vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar de ervaringen van anderen, omdat het in deze community toch wel vaak een onderwerp is en laten we hopen geweest is.

 

Mocht het nog steeds voorkomen blijf het a.u.b. melden bij Sonos. 


4 Reacties

Badge

V16 hapert ook en ging bij het opstarten met Radio 2 ook de mist in. Jammer. 

Reputatie 7

Als de Playbar ook een zender niet kan vinden (als dat is wat je bedoelt), denk ik eerder aan wifiproblemen dan de genoemde softwareproblemen. Eens bellen met Sonos?

Badge

Het zou wel heel bijzonder zijn als je onder 15.11 problemen hebt die sw gerelateerd zijn en dat je onder 16.0 dezelfde problemen hebt het dan opeens wifi zou zijn. Gezien de hoeveelheid klachten die hier langskomen t.a.v haperende Playbars is Sonos de grote gemene deler. En idd een opendeur om met Sonos te blijven bellen. 

Reputatie 7

Vandaar dat ik mijn opmerking als vraag gesteld had. Jouw opmerking “ging bij het opstarten met Radio 2 ook de mist in” zag dus op het haperen, niet op dat de Playbar de zender niet kon vinden?

Reageer