Beantwoord

Haperende playbar

  • 8 November 2023
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Mijn playbar van november 2014 heeft altijd prima gewerkt, maar sinds kort hapert hij regelmatig. Dit is stelselmatig toegenomen tot nu dat er niet meer naar te luisteren is. Ik heb alle instellingen van TV, gekoppelde Apple TV, WiFi, kabels,… nagekeken. Uiteindelijk heb ik de playbar gereset. Dan was het probleem een dag weg maar is het ook weer terug gekomen.

Is het zo dat ik na 9 jaar mijn playbar moet opgeven of is er nog iets wat ik kan proberen?

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Erooij 9 November 2023, 11:37

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wat bedoel je precies met haperen? Is dat continu of om de zoveel minuten even een kortstondige stop en weer door?

Dat laatste lees je momenteel vrij veel. Zelf ook meegemaakt bij een buurman. Daar hielp het om al zijn sonoscomponenten van de stroom te halen en ook zijn router. Vervolgens eerst de router na een minuutje weer aan de stroom en wanneer die volledig is opgestart de Sonoscomponenten. 

Het haperen is begonnen met om de zoveel minuten een kortstondige stop. Maar nu is het op de paar seconden een kortstondige stop en de stop is af en toe wel een paar seconden.

De router heb ik ook al een keer herstart, na minuutje wachten uiteraard. Soundbar ook al gereset.

Reputatie 7
Badge +3

Alleen router opstarten en apart de soundbar is niet de mogelijke oplossing. Alle stekkers eruit. Even wachten, router volledig opstarten n dan pas de Sonos weer aan de stroom. 

Heb net je advies gevolgd en tot nu toe (10 min) nog geen haperingen. Hopelijk blijft het zo 🤞🏻. Heel erg bedankt hiervoor!