Ik heb sinds kort last van kortstondig wegvallen van TV geluid van mijn surround setup. Het geluid iedere 1 a 2 minuten voor ca. 1 seconde weg. Muziek via Spotify of TuneIn vertoont dit probleem niet. De TV is van Samsung en aangesloten met glasvezelkabel. Ik heb diagnostics reeds ingediend: nummer 7909335.
Wat kan hier het probleem zijn?
Thanks!
Thierry
Wat een winkel laat zien is logisch, maar heeft niets met Sonos te maken. Dat gaat om het beeld van de tv.
Dit is waarom ik aangaf om toch eens naar de geluidsinstellingen van de tv te kijken.
Heb sinds enkele dagen het probleem dat het geluid van de tv 1 sec uitvalt ( ook in wifi stand )
Hiervoor geen problemen gehad niets in opstelling gewijzigd of nieuw toestel aangekocht
Playbar home cinema optical aangesloten aan LG OLED TV dit met 2 x sonos one bekabeld
Geen probleem met muziek spelen
Modem reeds gereset , playbar en sonos one gereset zonder succes
Diagnose nummer : 863616344
Hier precies hetzelfde, milliseconde dipjes als ik de ps4 en de tv aan heb verbonden met de Beam, om gek van te worden. Was eerst niet! Sinds de laatste week ineens dipjes. En soms duurt het langer dat de tv omschakelt naar het audiosysteem. Zeer slechte beeld en geluid ervaring SONOS!!
Hoi allemaal,
Het probleem van de korte geluid onderbrekingen tussen de tv (Philips 55OLED803) en Sonos heb ik opgelost door de tv een volledige fabriek- reset te geven.
Mijn geluid probleem tv <> Sonos was daarmee opgelost.
Ah ok het is dus een TV error?
Ah ok het is dus een TV error?
Bij mijn tv wel
Heb de tv even van de stroom gehaald en er weer aan. Dan reboot android en daarmee lijkt het te zijn verholpen tot dusver
heb ondertussen het probleem gevonden namelijk de optische kabel tussen tv en playbar was wat los gekomen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.