Beantwoord

Geluid valt momenten weg

  • 1 March 2021
  • 8 reacties
  • 214 Bekeken

Sinds gisteren gloednieuwe Sonos ARC + 2 Five speakers geinstalleerd in de woning. Bij TV uitzendingen vallen Five speakers soms een moment uit. Lampjes blijven wit branden en knipperen ook niet, gaat om (fracties van) seconden.

Bij Radio/muziek is mij dit (nog) niet opgevallen. Diagnose-info nummer is: 216699144

Hoop dat ik zelf iets verkeerd heb gedaan- of aangesloten. Als dit “regel” is bij Sonos wat ik uit deze rubriek toch lees, ben ik blij dat ik binnen 30 dagen probleemloos mag retourneren .

icon

Beste antwoord door Erooij 1 March 2021, 10:43

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Beste, 

 

dit ervaar ik ook met mijn playbase + 2 x Sonos one & Sonos Move.

 

is er al iets bekend ? 

 

Nee nog niet, maar mijn plaatsing is nog “vers”. Nooit gerealiseerd dat dit wel eens een structureel probleem kan zijn bij Sonos, gezien de meldingen op dit forum

Goedemorgen Peter,

 

ja ik heb hier dus ook nog nooit eerder last van gehad….…

 

ik hoop dat het geregeld is na een update ofzo ?

ik luister mijn muziek via Deezer in de Sonos app en soms valt dan een gedeelte van mijn systeem gewoon even uit en van zelf weer aan. 
 

de WiFi verbinding is het niet want die heb ik grondig gestrest de eerste x van uitvallen. 
 

ik hoop dat Sonos zelf ook even reageert ?!

 

grt 

Mochten ze rechtstreeks reageren zal ik dat hier melden + de gewenste oplossing…...

Super...!

 

bedankt en mocht ik iets vinden dan hoor je het uiteraard ook 👍🏻

Reputatie 7
Badge +3

Sonos leest geen diagnoses meer uit op dit gebruikersforum. Ik raad je aan met hen te bellen. Zie de supportpagina. 

Aah bedankt voor de tip... 

 

 

Inderdaad contact gezocht met genoemd telefoonnummer en geweldig geholpen, zondermeer. Maaruh…..het verhaal van een snoertje in het stopcontact en alles doet het……..ligt toch wel wat gecompliceerder.