Beantwoord

geluid TV loopt achter na installatie nieuw modem Ziggo (Connect AMP)

  • 18 November 2023
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Vandaag heb ik mijn oude Sonos Connect Amp verbonden met ons nieuw netwerk van Ziggo. Wij hebben een nieuw modem ontvangen van Ziggo.

De amp is verbonden met een tweetal boxen en het geluid loopt nu achter op het beeld. Ik heb de stekkers van mediabox/amp/tv van de stroom gehaald en ik heb de Sonos S1 app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar niets helpt.

Met mijn oude modem had ik geen probleem. Met het nieuwe modem werken alle andere aparaten zonder problemen. De verbinding werkt via Wifi en de internetsnelheid in de woonkamer is perfect.

ik ben benieuwd of jullie nog tips hebben om het probleem te verhelpen.

Bij voorbaat dank voor jullie hulp.

icon

Beste antwoord door 106rallye 19 November 2023, 11:16

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

Misschien moet je iets meer uitleggen. Heb je de Connect:amp op je TV aangesloten? Dan zou hij altijd 75ms vertraging moeten hebben - dan is het eerder vreemd dat je dat vroeger niet had.

De connect Amp is inderdaad aangesloten op de tv. Ik heb foto’s bijgevoegd. Overigens is de huidige vetraging veel meer dan 75 ms.

 

Reputatie 7

Hoe is de vertraging ingesteld?

 

Nu voel ik mij wel erg dom😀. Moest even zoeken in de app, want ik wist niet dat ik daar de mogelijkheid had om de vertraging in te stellen. Deze stond op maximaal en heb deze aangepast naar 75ms. Probleem is opgelost.

Dank voor je snelle reactie.