Vraag

Geluid Playbar valt af en toe weg bij afspelen muziek

  • 14 January 2020
  • 29 reacties
  • 3116 Bekeken

Badge

Ik heb een playbar en 3 x one, bij afspelen muziek (spotify of radio) valt de playbar af en toe kort weg, de one's hebben hier geen last van


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

29 Reacties

Na deze handelingen lijkt het probleem te zijn verholpen:

- Frequentie van 1 op 11 gezet in de Sonos App 
-Sonos apparaten geupdate en gebruik te maken van  Sonos 2.0 APP op alle apparaten

​​​​​​​-Die instelling in mijn Sony TV die hierboven staat beschreven hebben ingesteld. 

 

Nu hopen dat dit probleem niet meer teruggekeerd want dan eis ik echt vervanging van de Sonos Playbar voor de ARC (met bij betaling). We wachten de komende weken af na grondig testen. 

 

 

Badge

Na deze handelingen lijkt het probleem te zijn verholpen:

- Frequentie van 1 op 11 gezet in de Sonos App 
-Sonos apparaten geupdate en gebruik te maken van  Sonos 2.0 APP op alle apparaten

-Die instelling in mijn Sony TV die hierboven staat beschreven hebben ingesteld. 

 

Nu hopen dat dit probleem niet meer teruggekeerd want dan eis ik echt vervanging van de Sonos Playbar voor de ARC (met bij betaling). We wachten de komende weken af na grondig testen. 

 

 

Hoe zijn jouw ervaringen tot nu toe?

Ik heb een sony bravia 65 inch met een playbar en 2 ones. Ik had hetzelfde probleem. Playbar viel regelmatig uit. Instellingen op de TV aangepast zoals hierboven beschreven en het probleem is gelukkig na 10 mndn opgelost.

Badge

Ik heb een sony bravia 65 inch met een playbar en 2 ones. Ik had hetzelfde probleem. Playbar viel regelmatig uit. Instellingen op de TV aangepast zoals hierboven beschreven en het probleem is gelukkig na 10 mndn opgelost.

 

Wat goed om te horen. Helaas heeft dit bij mij het probleem niet opgelost.

Ik heb ook een BRavia 65inch. Maar gewoon zonder de tv aan muziek luisteren wordt best wel vervelend op deze manier.

De ene keer gebeurt het vaker dan de andere. Erg willekeurig. Ik hoop echt dat Sonos en Sony tot een oplossing komen.

Wat ik tot nu toe gedaan heb:

  • Onder netwerk / thuisnetwerk instellen / Ip-besturing→ eenvoudige IP besturing aangezet
  • Onder TVkijken / Externe ingangen / advanced instellingen → RS232C besturing uitgezet.
  • Netwerkkanaal op 11 gezet. 

 

Heb overigens een nieuwe diagnose: 657342973