geluid hapert op sonons beam

  • 11 June 2020
  • 3 reacties
  • 666 Bekeken

Ik heb al een tijdje een Sonos Bram maar sinds een paar weken hapert het geluid en toe. Het is net alsof mijn Beam dan de hik heeft.

ik heb de Beam rechtstreeks via een kabel aangesloten op mijn tv. Ik heb al 2 andere HDMI kabels geprobeerd. De eerste keer een merkloos merk en daarna een nieuwe sonos HDMI kabel. Maar helaas bied het geen oplossing voor het probleem.

o ja, ik heb geen tv decoder dus die optie die ik hier zag op het forum kan niet. Ook ga ik niet de optische kabel gebruiken want dan koop ik wel een goedwerkend alternatief.
 

Is er nog iemand met een goed advies voor dit probleem want anders stuur ik de BEAM maar weer terug naar coolblue.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hey Marcel,

Stottert je Beam bij het TV geluid, of wanneer je muziek afspeelt op de Sonos app?

Zou je een diagnose willen versturen als je er problemen mee ervaart en hier dan het bevestingsnummer plaatsen?

Dan kijk ik er graag even naar voor je.

Hoi Mark,

 

mijn diagnostische informatie heb ik zojuist verstuurd. 2021582525 is het nummer.

 

de Beam stottert alleen bij tv geluid. Als ik gewoon muziek afspeel via het internet en de sonos app dan heb ik er geen last van.

ik hoor graag van je.

 

mvg,

marcel

 

 

Reputatie 5
Badge +3

Ik zie dat de Beam continue signaal verliest. Kun je de Beam als test op een andere tv aansluiten met de HDMI ARC of op deze met het meegeleverde optische verloopstukje?