Beantwoord

Gekraak

  • 25 May 2019
  • 2 reacties
  • 657 Bekeken

Hallo allemaal
Ik heb sinds +-3 weken een sonos set aan geschaft dat bestaat uit 2 one''s een beam een een sub. Na dat ik vele gode verhalen had gehoord over sonos. Maar nu echter blijkt dat wat ik ook geprobeerd heb blijft er gekraak in mijn linker achter speaker tijdens een film kijken op tv.ik heb ze al los gekoppeld van de beam en opnieuw toch gevoegd en om gewisseld maar het probleem blijft zich voort doen.wat overigens heel irritant is. Ik verwacht eigenlijk toch wel voor een setje van ongeveer 1500€ dat dat niet moet kunnen ik hoop hier toch snel een oplossing voor gevonden te krijgen.

Mvoor wesley schepers
icon

Beste antwoord door Tim S 27 May 2019, 10:54

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Wil je verzoeken ons een email te sturen over dit probleem, dit mag naar support@sonos.com

Graag zien we hierin een diagnose tegemoet kort aangemaakt nadat dit tikkend of krakende geluid zich zou voordoen.
Ook vernemen we graag op welke speaker het tikkende geluid vernomen werd, de soundbar? de linker of rechter of beide achter speakers? of misschien allemaal tegelijkertijd?
We vernemen ook graag wat de zender is waar je naar kijkt, en wat het programma was wat werd weergegeven op deze zender. (reclame/film/praat programma?)

Hoi heb een beam ongeveer 3 maanden nu begint die te kraken bij stem geluiden als ik naar tv kijk mijn bass en treble staat op nul nou niet zo fijn..