Hoi
Op de tv
Alles op dolby digital
Maar heb het nog een beetje irritant geluid op de stem
Maar er is nog iets in de media box misschien op aan zetten de sp........
Waar doe ik dat ,de DD+
Heb ik gedaan gewoon tv op DD
Ik ben hem kwijt. Je gaf eerst aan dat de tv op DD+ stond, later gaf je aan dat hij nu op DD staat. Dat is dus goed.
Ook gaf je aan dat de mediabox op DD stond, dat is dus ook goed.
Ja nu net op DD staan geluid wordt steeds beter
Ben hier al heel blij mee maar NL 2 zender heeft het nog
Kan je het ook oplossen op de av sync aanpassing 0/58 verplaatsen
Media box heb ik alleen de DD de rest op uit staan
Is dat goed of moet ik nog wat op aan zetten
Hoe hebben jullie de bass en de terble staan in jullie app
Volgens mij maken alle overige instellingen op tv of mediabox niet meer uit wanneer je voor de externe speaker gekozen hebt.
instellingen voor bas en treble is erg persoonlijk en ik heb zelf een playbase, sub en 2 x play 1 in surround opstelling. Maar om een indruk te geven, nadat ik trueplay gedaan heb heb ik de treble +6 en de Bas op 0 staan. Ook heb ik de spraakversterking vrijwel altijd aan staan.
Die heb ik niet aan staan ,hadden mij gezegt dat die gewoon uit moeten staan
Het irritante op de stem is nog een beetje ,als ik het geluid harder zet, maar kijk morgen weer eens verder
Ook op you tube en de radio
Thx alvast
Niks moet, alles kan. . Persoonlijk vind ik het wel prettig om de stemmen iets te versterken bij tv kijken.
In mijn situatie geeft het zeker geen vervelende bijwerking o.i.d.
succes morgen.
Hoi goedemorgen erooij ,
Hoe zet ik trueplay erop
En hoe voeg ik muziek toe op de you tube app
https://support.sonos.com/s/article/3251?language=nl_NL
Om trueplay in te stellen heb je een iOS apparaat nodig, met een Android kan het niet. Heb je geen iOS dan zou je kunnen kijken of iemand in je kennissenkring een iOS toestel heeft. Instellen is eenmalig.
YouTube gebruik ik niet, snap je vraag overigens ook niet. Je gaf juist aan dat daar het geluid slecht was, mag aannemen dat je dan zelf weet hou het werkt.
Ja dat moet ik of testen vandaag ,maar had me de you tube app muziek gedownload ,om te kijken of daar de muziek of geluid wel goed is
Mijn dochter heeft dat wel iOS
Hoe moet dat dan en krijg je beter geluid van
Voor TruePlay heb ik een link meegestuurd in mijn vorig bericht. Daar staat alles in.
Hoi dus
Ben net jou tube op tv aan het proberen het zit er nog
App geeft stereo 2.0 kan je dat ook veranderen naar 5.1
Nee, YouTube geeft alleen stereo door.
Dus dat geluid kan ik daar niet veranderen
Heeft niks meer te maken met de media box
Moet je s/pfid aan of uit staan of maakt het niks uit
Hier wat meer info over YouTube. https://www.pcactive.nl/inbox/4693-youtube-dolby-surround
Wanneer je gewoon DD 5.1 kunt zien in de app bij bijvoorbeeld reguliere tv uitzendingen dan kan je ervan uitgaan dat alles goed staat. Eventuele andere aangesloten apparatuur moeten uiteraard ook DD kunnen doorzetten naar je tv.
De app geeft nu 2.0 stereo aan ,ik heb hem op tv staan past de app zich zelf aan eerst had ik 5.1 Dolby hoe kan dat
Oké thx ga het eens uitzoeken
De Sonos app geeft aan wat er binnenkomt. Bij YOUTUBE dus stereo en bij een 5.1 tv uitzending DD surround, daar hoef je wanneer eea eenmaal is ingesteld niets meer aan te doen.
Oké heb net die link gezien als ik het begrijp.
Kan je you tube ook op 5.1 Dolby binnen krijgen
Dat heb je dus verkeerd begrepen.
Dus dat is niet te Veranderen is gewoon hoe het opgenomen is in een studio en stereo 2.0
Nog eens goed lezen dan, of je ziet alleen wat je graag wilt zien.
Ook al is het een 5.1 filmpje dan is de stream 2.0. Dit komt door een keuze van Google. Wat ze dus zeggen is dat je het kunt downloaden en dat vanaf je pc middels bijv. Vlc, kunt afspelen in 5.1. Wil je het downloaden dan is daar genoeg over te vinden op internet.
succes.
Oké ,haha
Op sommige momenten zie ik graag wat ik wil zien ja zeker mer dit instellen
Hebben jullie daar geen last van dan ,dat irritant geluid op de stemmen
Het is wel minder geworden ,dus dat ligt gewoon aan de stremming stereo 2.0 als ik u goed begrijp.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.