Geen geluid op 5.1 na update (playbar, 2x play 1) - Oplossing beschikbaar



Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

103 Reacties

Nog maar een keer verzonden omdat ik maar
Niets hoor van sonos! Dik geinvesteerd, Me hele huis staat vol met dit spul en nu krijgen we dit!

Dagnose 7813940
Reputatie 7
Badge +2
Hey Francoisgielen,

De update staat voor je klaar.

@Mark de Boer,
Ook voor jou staat er een update klaar, maar het kan zijn dat je tegen andere problemen aanloopt.
Wil je vragen de update te testen, maar als de problemen zich voor blijven doen, kun je het beste telefonisch contact met onze supportdesk opnemen dat we verder kunnen onderzoeken.
Waarom zou ik tegen andere problemen aanlopen????
En wat zijn deze problemen dan?

Gewoon de oude update terug zetten! Deze deed het zonder problemen
Reputatie 7
Badge +2
Software terug zetten doen we niet, zou toch voorstellen om de update die voor je klaar staat door te drukken, om aan te kaarten of je nog tegen problemen aanloopt.
We zien uiteraard graag een nieuwe diagnose toe aangemaakt kort nadat er zich problemen zouden voordoen.
Ook hier hetzelfde probleem. Bij enkele tv zenders maar bij alle internet services op de tv. Diagnostische info: 7816155.
Ook hier het hetzelfde probleem, geen geluid bij Netflix. Diagnose nummer is: 7814265
Reputatie 5
Badge +2
@manonweidema Ook voor jou staat de update klaar.
Reputatie 5
Badge +2
@LeonO En voor jou ook!
Werkt weer helemaal goed. Bedankt!
Helaas hier ook geen audio na update 7.4. Wel tikkend geluid. Diagnose nr: 7817548. Probleem is vooral bij netflix, maar niet bij alle series. Na veelvuldig herstarten doet hij het soms wel
Hier ook het probleem diagnose 7817827.
Geen geluid bij Netflix en af en toe geen geluid bij het aanzetten van de tv.

Mvg,
Robbert
Badge
Vandaag de nieuwe update gekregen, maar dit heeft niet geholpen. Ik heb een nieuwe diagnose gestuurd. Nummer 7817957.
Helaas hier ook geen audio na update 7.4. Wel tikkend geluid. Diagnose nr: 7817548. Probleem is vooral bij netflix, maar niet bij alle series. Na veelvuldig herstarten doet hij het soms wel ik heb playbar met 2 play 3 en een sub. De playbase boven heeft hier geen last van. De 2 play 1 boxen die ik ook bezit, vallen ook weleens weg tijdens gebruik van deezer
Ook bij mij hetzelfde probleem (geen 5.1 meer na update), diagnose verstuurd onder: 7818019.
Reputatie 7
Badge +2
Voor iedereen boven deze post die nu een update uitvoert en nog steeds problemen heeft, neem aub telefonisch contact op met onze support desk.
Er is dan namelijk een ander probleem aan de hand wat nader onderzocht zou moeten worden, wat dan ook compleet lost staat van de 7.4 update of de nood-patch welke we nu individueel uitdrukken.
Ook ik heb hier het hetzelfde probleem. Diagnose/bevestigingsnummer is: 7794312

Na 10 dagen vakantie nog geen reactie en update van Sonos gehad. Diagnose opnieuw ingestuurd: 7830054
Reputatie 7
Badge +2
Hey Willempie,

Sorry dat we je over het hoofd gezien hebben.
Ook voor jou staat er een update klaar.
Hey Willempie,

Sorry dat we je over het hoofd gezien hebben.
Ook voor jou staat er een update klaar.


Bedankt voor de snelle reactie. Probleem opgelost 🙂
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde issue 7837426 kunnen jullie voor mij ook een update regelen?
Reputatie 3
Badge +2
Nou is dit toch al een drie weken aan de hand he, wordt het niet eens tijd voor een officiële update en verklaring van Sonos?
Er lopen nu meerdere draadjes met tientallen verschillende gevallen met allemaal dezelfde klacht.
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb hetzelfde issue 7837426 kunnen jullie voor mij ook een update regelen?

Update staat voor je klaar.

Nou is dit toch al een drie weken aan de hand he, wordt het niet eens tijd voor een officiële update en verklaring van Sonos?
Er lopen nu meerdere draadjes met tientallen verschillende gevallen met allemaal dezelfde klacht.


Het is maar een klein percentage van onze klanten die dit probleem ervaren.
Ik persoonlijk heb geen problemen met de Dolby Digital wat door mijn LG TV komt.
In software versie 7.5 word het waarschijnlijk globaal opgelost, maar 7.5 komt pas als er meer features en problemen kunnen worden doorgedrukt/opgelost.
Een fora als deze laat alleen de probleem gevallen zien, mensen die geen problemen hebben zie je hier niet terug, want ze genieten waarschijnlijk van hun systeem en geluid.
Sinds gisteren avond geen geluid meer door mijn Philips tv.
Playbar, SUB en 2 play 5 speakers reeds herstart zonder succes.
Radio en muziek afspelen lukt wel, maar eenmaal tv opgezet doodse stilte.

diagnos rapport 7846019
Reputatie 7
Badge +2
Sinds gisteren avond geen geluid meer door mijn Philips tv.
Playbar, SUB en 2 play 5 speakers reeds herstart zonder succes.
Radio en muziek afspelen lukt wel, maar eenmaal tv opgezet doodse stilte.

diagnos rapport 7846019


Update staat voor je klaar, hoe graag of het 't probleem doet oplossen.
Sinds gisteren avond geen geluid meer door mijn Philips tv.
Playbar, SUB en 2 play 5 speakers reeds herstart zonder succes.
Radio en muziek afspelen lukt wel, maar eenmaal tv opgezet doodse stilte.

diagnos rapport 7846019


Update staat voor je klaar, hoe graag of het 't probleem doet oplossen.
Hallo Sonos. Ik heb nu al een aantal keer een diagnose gestuurd, zie aan veel mensen na mij dat er een updat is, maar ik ben nog steeds geluidloos. Met zo'n duur systeem wil ik gewoon geluid hebben. Wanneer komt mijn update, of een algemene zodat ik weer alles uit het systeem kan halen