Beantwoord

Geen geluid meer uit de (play1) surround speakers. Wellicht door laatste update.

  • 21 October 2018
  • 4 reacties
  • 519 Bekeken

Hallo,

Sinds een aantal dagen komt er geen geluid meer uit mijn surround speakers. De opstelling is de playbase met 2x play1. Ik heb alles al een keer naar fabrieksinstellingen gezet en meerdere malen opnieuw toegevoegd. Op de play1 kan ik het geluid van deze opstelling wel harder en zachter zetten dus de verbinding is er. Ook in de controller zijn ze zichtbaar. Wat kan er aan de hand zijn?
icon

Beste antwoord door Emily P 23 October 2018, 15:30

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Vandaag Telefonisch contact gehad. Na het verzenden van de diagnose blijkt de wifi kaart van de playbase defekt. Gelukkig binnen de garantie dus komt er een omruiling. Even afwachten hoe het verloopt maar tot nu toe netjes opgelost 🙂
Reputatie 4
Badge +3
Mooi om te horen dat je het telefonisch hebt weten op te lossen. Bedankt ook voor de terugkoppeling 🙂 Als je nog verdere problemen ervaart, horen we dit natuurlijk graag.

Klantendienst Sonos,

Ons Sonos systeem hebben we al enkele jaren. Nu heb ik kennelijk bij het woord TRADE UP gedacht aan upgraden! Wat blijkt: nu doet de connector/port het niet meer! Of ik maar een nieuwe wil aanschaffen!! Voor de prijs van € 314.- (incl. 30% korting!)

Ik heb eea aan uw medewerksters uitgelegd dat dit echt niet de bedoeling is/was. Want de connector is NIET stuk. 

Ik vind dit NIET kunnen en verlang van Sonos een meer klantvriendelijke oplossing.

Uw bericht afwachtend,

M.Marquering

Reputatie 7
Badge +2

Klantendienst Sonos,

Ons Sonos systeem hebben we al enkele jaren. Nu heb ik kennelijk bij het woord TRADE UP gedacht aan upgraden! Wat blijkt: nu doet de connector/port het niet meer! Of ik maar een nieuwe wil aanschaffen!! Voor de prijs van € 314.- (incl. 30% korting!)

Ik heb eea aan uw medewerksters uitgelegd dat dit echt niet de bedoeling is/was. Want de connector is NIET stuk. 

Ik vind dit NIET kunnen en verlang van Sonos een meer klantvriendelijke oplossing.

Uw bericht afwachtend,

M.Marquering

Snap nog niet helemaal wat het probleem is, zie onder je email adres een probleem beschrijving, waarin we om diagnoses vroegen, maar helaas nooit meer een reactie hebben mogen vernemen.

De melding: “nu doet de connector/port het niet meer!” & “de connector is NIET stuk” komt niet echt overeen.

Je refereert ook aan het trade-up programma, heb je de speaker aangemeld voor de Trade-up waarin de 21 dagen timer is gaan lopen?

Zou erg spijtig zijn als er niet goed gelezen is, en nu een proces in werking is gezet wat niet terug te draaien is.

In dat optiek heb je een onomkeerbaar proces in werking gezet, waarin je speaker niet meer zal functioneren, en je als “ruil” een 30% korting coupon aangeboden krijgt.

Denk toch dat je voor dit gehele verhaal onze support afdeling wilt bellen zodat we het een en ander recht kunnen zetten en in iedergeval de juiste verwachting kunnen neerzetten.

Mocht je ons bellen, kaart dan graag referentie nummer: 01245883 aan, zodat we kunnen verder werken waar we gebleven waren.