Beantwoord

ERA 100 niet als rear maar front met Soundbar Arc

  • 7 June 2024
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Hallo, 

ik kan geen rear speakers plaatsen in mijn woonkamer maar zou wel een Sonos Arc met Sub willen installeren. Kun je de ERA 100 enkel als surround installeren of kan ik ze ook gewoon als front instellen?

Op dit moment heb ik de Sonos AMP met twee B&W speakers. Of kan ik de AMP ook gewoon houden met deze opstelling en de ARC en Sub op de AMP aansluiten?

 

Dank!

icon

Beste antwoord door Erooij 7 June 2024, 11:56

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

De fronts zitten al in de Arc. Uiteraard kan je de surrounds voor je neer zetten, maar of dat mooi klinkt is de vraag. Sonos kent geen losse front instelling.

De Arc met Sub kan je apart instellen en vervolgens groeperen met de amp. Dit werkt overigens alleen goed met muziek. Bij tv kijken zal er een kleine vertraging in het geluid richting de Amp ontstaan.

Dank voor snelle reply. Dan laat ik het misschien enkel bij de arc en sub. Zal dat prima ervaring geven?

 

Reputatie 3
Badge +1

Staat je bank tegen de muur soms?  Als je mag boren kun je ze altijd aan de muur hangen. Neem een steun die je wat kunt draaien richting je zitplaats. Ik heb thuis ook geen ruimte achter de bank maar ik gebruik ook muursteunen voor mijn surrounds, werkt prima. Nu vond ik surrounds meer toevoegen aan het “er midden in zitten” gevoel dan een Sub maar dat is puur persoonlijk. 

Reageer