Goedeavond, Dank voor uw antwoord. U zou het bandje eens af moeten luisteren van het gesprek dat ik had met uw eerste collega uit het telefoongesprek waarin ik mijn ongenoegen uitte over de manier van adverteren door Sonos mbt de Arc Ultra en de compatibiliteit van Sonos' overige componenten. In het vervolg hierop hebben we het wel degelijk over 30 % korting op een set ERA 100 gehad op uw shop site van (ik meen €499). Er is zelfs een bedrag genoemd waarop ik in dat geval zou uitkomen. In de voucher is plots een ander (hoger) bedrag gehanteerd....En nu blijkt ook weer dat de ERA 100 geen Dolby Atmos ondersteund. Weer miskoop dus. Natuurlijk terugsturen kan, vooraf informeren kan ook! Staat ook weer ergens verscholen op uw site als je goed gaat zoeken, als het niet blijkt te werken. Mijn systeem dat ik tot voor een week nog had, is teruggevallen naar een systeem dat ik alleen maar op nivo kan krijgen met wederom hoge aanschafprijzen. Nog niet eerder meegemaakt dat speakers niet meer worden ondersteund na aanschaf van een duur component….nu ineens 4 stuks!
Mvrgrt. Mart van Schijndel.