Vraag

Een Play:1 werkt ineens niet meer in surround.

  • 27 November 2021
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

Heb alle topics gelezen, maar vind niet de oplossing. Zie wel dat ik niet de enige ben.

Heb een playbar en twee play1 boxen. De laatste weken synchroniseert de muziek via TuneIn niet goed. De play1 boxen (of 1ervan?) lopen achter. De muziek aan en uitzetten loste dit probleem op. Wel vervelend want het gebeurt 3x per dag. 

Gisteren hield de rechter play1 er ineens mee op. 

Alles aan en uit incl de wifi, dat hielp niet

Surroundsysteem gedeleted en opnieuw geprobeerd te installeren dat lukt niet krijg een foutmelding

Play1 beiden in andere kamers gezet - zijn apart te bedienen en in een groep samen met de playbar. Alle opties geprobeerd alles perfekt.

Nogmaals geprobeerd surround te installeren, weer een foutmelding. Ondanks dat doet play1 Links het nu goed in de surround maar de ander niet. 

Ik zie Woonkamer+LS+RS bij produkten. 

Alle boxen zitten op Wifi1 - de TV die we sinds een maand hebben zit op Wifi2 met een vpn naar NL.

Wilde de sonos niet op wifi2 want dan moeten alle telefoons en tablets om te bedienen ook op wifi2 en dat wil ik eigenlijk niet. 

Hoop dat iemand een oplossing weet. Tnx!

 

 

 

 

 

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Heb de twee boxen teruggezet naar fabrieksinstellingen en ook de playbar van het internet afgehaald. De playbar opnieuw aangesloten en toen ook de boxen. Toen nog het vinkje aangezet bij de playbar op wifi inschakelen (was gister in al het uitgeprobeer uitgezet) 

Nogmaals geprobeerd de surround aan te zetten - en ja hoor … na 30 pogingen :-) HIj doet het weer. Maar nu afwachten of we het gegalm niet weer krijgen, omdat de kleine boxen niet synchroon lopen als je muziek streamt.