Skip to main content

Sinds een tijdje (ik denk sinds de laatste update) heb ik diverse issues waarvan ik me afvraag of dit bekende issues zijn of dat het aan mij ligt

1. Iedere keer​a​​ ​​​Als ik m’n tv aanzet, staat het volume heel zacht (niet hoorbaar)
  2. Via m’n KPN afstandsbediening kan ik het volume aanpassen als ik tv kijk. Maar sinds kort kan ik niet meer het volume veranderen met die afstandsbediening als ik via Sonos naar andere bronnen dan TV gebruik
  3. Voorheen, als ik bv naar de radio luisterde via Sonos en ik zette mijn tv aan, dan stopte het geluid van de radio en hoorde ik het geluid van de tv. Nu hoor ik beiden door elkaar en ik kan de radio dan ook niet meer uitzetten. Pas nadat ik eerst m’n tv weer heb uitgezet, kan ik de de radio in Sonos stoppen.

Allemaal irritante dingen waarvan ik hoop dat iemand een oplossing heeft

Ik heb in de woonkamer overigens 2x play one, een soundbar en een sub.

Alvast bedankt.

Hoi ​@bibi5 , welkom in de Sonos community!

Ik ga alvast jouw draadje even bumpen, in de hoop dat één van onze meer technisch onderlegde forumleden je wat verder kan helpen met je vraag.

Je kan ook steeds contact opnemen met onze collega’s van support, moest je dat nog niet gedaan hebben. Zij kunnen real-time meekijken en een systeemdiagnose voor je maken. 😄

Heb je ee Playbar als soundbar? Wellicht de afstandsbedieningbediening opnieuw inleren? 

Dat klopt en dat heb ik al gedaan maar dat loste niets op

Misschien toch eens bellen met Sonos.

Reageer