Skip to main content

Beste community,

Ik heb een LG Oled TV 55 inch. Ik ben van plan een Sonos Arc aan te schaffen en wil ook een Philips Hue Gradient Lightstrip op/achter de TV plakken. Zijn deze 2 te combineren? met een HDMI Arc kabel bijvoorbeeld?

Hoor graag! 

Waarom zou dat niet zo zijn? De Arc moet aan de HDMI-ARC aansluiting van je TV en de Hue Sync box aan een andere HDMI-poort. Je randapparatuur sluit je aan op de box. Waar zou de Arc een probleem moeten hebben?

Een HDMI Arc kabel bestaat niet: alle kabels vanaf HDMI 1.4 beschikken over een Audio Return Channel.

P.S. Je weet dat je op apps van je TV geen Hue-effecten krijgt? Daarvoor moet het beeld immers via de sync box. 


Bedank voor de uitleg! Ik wilde idd weten of de soundbar op arc aansluiting zou gaan en de hue sync box op een andere. 

 

Ik was niet bewust dat de hue effecten niet werken met tv apps.. waar ik natuurkijk al mijn series en films op kijk... balen! Dat zou je dan weer kunnen oplossen met een chomecast in de sync box?

 

Waarom zou dat niet zo zijn? De Arc moet aan de HDMI-ARC aansluiting van je TV en de Hue Sync box aan een andere HDMI-poort. Je randapparatuur sluit je aan op de box. Waar zou de Arc een probleem moeten hebben?

Een HDMI Arc kabel bestaat niet: alle kabels vanaf HDMI 1.4 beschikken over een Audio Return Channel.

P.S. Je weet dat je op apps van je TV geen Hue-effecten krijgt? Daarvoor moet het beeld immers via de sync box. 

 


Ik heb geen Hue Sync, maar volgens mij kan die de kleuren afleiden uit alles bronnen die via de Sync lopen. Dus ook een Chromecast.


Reageer