Nee dat is niet mogelijk. De luidsprekers aan de achterkant zijn echt bedoeld voor het surround geluid bij bijvoorbeeld films en series. Als je muziek afspeelt via bijvoorbeeld Spotify kan dat wel.
jammer dat dit niet mogelijk is want het zou toch met een extra instelling in de app (zoals bose ook heeft) opgelost kunnen worden.
Het is al meerdere malen besproken hier, misschien gaat Sonos het ooit toevoegen.
Ik hoop het want zeker met 4 kinderen in huis is alleen stemmen luisteren toch erg fijn als dit over alle boxen kan. Bij films is surround echt super bij mijn sonos systeem
Ik denk zelf niet dat het er ooit gaat komen, het geluid zal er niet beter/mooier op worden om alleen de stemmen naar achteren te verplaatsen.
Sterker nog, het is onnatuurlijk. Tevens vermoed ik dat het technisch ook niet kan binnen het Sonosconcept. Je kunt dit niet vergelijken met een receiver welke allerlei instellingen kent.
Bij tv kijken zou de Arc dan allerlei handelingen moeten verrichten om er een soort dubbel stereo van te maken. Aansturing van muziek gebeurt heel anders.
Dan zijn de dovenondertitels een work around…..
Bij live programmas lopen de ondertitels ongeveer 20 seconden achter dat is ook niets