Vraag

Beam2 surround met 2x Play3

  • 30 April 2023
  • 8 reacties
  • 67 Bekeken

Aansluiten van Beam2 en tweemaal Play3 op Sonos2-app lukt prima. Als ik van 2xPlay3 stereopaar maak gaat 't ook goed. Als ik stereopaar ophef en Play3's als surround wil instellen gaat installatie goed, maar meteen daarna vervalt verbinding met Play3's en moet ik die opnieuw installeren. 

Beam met HDMI-ARC aangesloten op tv. Signaal via Google Chromecast2. Alles verbonden via Wifi6.

Waar vind ik een oplossing? 

Gr. Fred


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoe ziet je netwerk eruit? Lijkt dat je Beam verbind met een ander netwerk component dan je play 3’s. 

Reputatie 7

Terwijl bij surround de Play 3’s zouden moeten verbinden met de Beam….

Alles zit op hetzelfde Wifi-netwerk. In de Sonos-app heb ik eerst de Beam toegevoegd en daarna de Play3's. Maar dat kan eigenlijk iet het verschil maken. 

Reputatie 7

Ik zou morgen eens bellen met Sonos.

Reputatie 7
Badge +3

Maar hoe ziet het netwerk eruit? Maak je gebruik van van alleen een router of zit er nog verdere uitbreidingen op?

Ik heb alleen een router van Delta en één kabel naar HUE-bridge. De rest is allemaal Wifi.

Reputatie 7
Badge +3

Dan inderdaad eens bellen met Sonos om te laten uitlezen wat er misgaat.

Wel eerst een diagnose maken direct nadat de verbinding wegvalt, nummer diagnose noteren en bellen.

Dank voor de reacties. Ik ga een moment zoeken om tijd te hebben als Sonos bereikbaar is én ik thuis ben ...