Goedemorgen,
In mijn woonkamer heb ik een Sonos Beam die op mijn oude digitenne kastje prima werkte. Alles was aangesloten zoals het hoort en ik kon altijd genieten van geweldige geluidskwaliteit.
Sinds een aantal maanden heb ik een nieuw Digitenne kastje gekregen van KPN (ZXV7200) en is elke keer dat ik mijn tv uitschakel en vervolgens weer inschakel het geluid weg. Ik volg dan de installatie stappen opnieuw in de sonos app op mijn smartphone. Ik lees daar dan de volgende mededeling:
Er is een apparaat dat interfereert met de HDMI-aansluiting. Koppel andere soundbars of receivers dan Beam los en probeer het opneuw. Zijn er nog steeds problemen koppel dan alle HDMI-apparaten los van de tv en sluit ze één voor één weer aan, te beginnen met Beam.
Vervolgens voer ik bovenstaande uit en werkt alles weer. Nadat m’n tv aan en uit is geweest heb ik vervolgens weer geluid.
Zojuist heb ik getest of alles gewoon werkt als de HDMI kabel van de digitenne receiver uit de tv is, en dan blijkt m’n geluid op bijv Netflix gewoon te werken.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Alvast veel dank!