Beantwoord

Beam of bar

  • 21 November 2018
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

Op dit moment heb ik een Playbase. Nu we de woonkamer gaan veranderen kan e.e.a. ook aan de muur gemaakt worden. Ik twijfel tussen de playbar en de beam. Op dit moment heb ik deplaybase alleen als bron, uitbreiden met een sub /of play one (2 stuks) kan ik ook doen. Wie heeft er advies?
icon

Beste antwoord door Erooij 21 November 2018, 11:23

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ik heb het gevoel dat een overstap van een playbase naar een Beam een achteruitgang in geluid is. Wanneer je de playbase gewoon kwijt kunt dan zou ik zeker uitbreiden met 2 play ones (play 1, scheelt weer in geld) en eventueel de sub. Zelf ervaar ik niet zozeer veel meer bas, maar het totaal geluid wordt mooier met de sub erbij.
Bedankt voor je reactie!! Nu staat de playbase onder de TV. Straks hangt de TV aan de muur. Mag de playbase ook onder het kastje staan? Wil liever niet naar zo'n groot zwart vlak (playbase) kijken, uit het zicht is beter.
Reputatie 7
Badge +3
Denk dat dat lastig is. Hij moet wel zijn geluid kwijt kunnen en de speakers lopen door tot aan de zijkanten. Bij dit soort speakers is toch vaak het devies om ze ongeveer op gehoor hoogte te plaatsen voor het beste resultaat