Beantwoord

Beam gen 2 verschijnt niet op app

  • 28 December 2022
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

We kochten een beam gen 2 en een mini sub. De beam werkt voor de tv, de sub niet. Beiden verschijnen niet op de Sonos app als ik vraag om nieuw product toe te voegen. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Bedankt alvast.

icon

Beste antwoord door Allissey 29 December 2022, 09:47

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 2
Badge +2

@Arlette als je de spullen nieuw hebt zou ik met Sonos contact opnemen. Deze componenten moet je namelijk eerst kunnen opvoeren in de Sonos app, als dat niet lukt kom je niet ver omdat je niet kunt configureren ik weet niet hoeveel ervaring je met Sonos hebt maar ben je zeker dat je de juiste app hebt? Er is nl ook een oudere Sonos app, die moet je niet gebruiken. 
 

ingeval van tweedehands is het altijd nodig om de componenten te resetten zodat de instellingen van de vorige eigenaar gewist zijn. 
 

Als je deze basic checks al hebt gedaan zou ik als gezegd de helpdesk benaderen. 

Reputatie 7

Heb je al andere Sonos devices? Want als je die nog niet hebt moet je niet kiezen voor product toevoegen maar voor “Nieuw systeem installeren”. https://support.sonos.com/nl-nl/article/set-up-your-sonos-beam