Beantwoord

beam gaat ineens keihard aan. soort geweer schot

  • 11 January 2023
  • 6 reacties
  • 153 Bekeken

Mijn Sonos beam ging zojuist voor de 2e keer keihard aan tijdens het muziek luisteren. Er kwam een soort geweerschoten uit. Stroom er af en hij doet het weer normaal.

Wat kan dit zijn?

gebruik de beam samen een andere kamer waar 2 One’s het gewoon blijven doen toen de Beam op tilt sloeg.

ik streamde TIDAL muziek.

icon

Beste antwoord door 106rallye 12 January 2023, 09:36

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hier valt weinig over te zeggen.

Misschien kun je volgende keer als het gebeurt een diagnose maken en versturen naar Sonos 

Reputatie 7
Badge +3

en vervolgens ook even bellen met Sonos om de diagnose te laten uitlezen.

Reputatie 7

Contact met Sonos lijkt inderdaad het beste: https://en.community.sonos.com/home-theater-229129/beam-2-machine-gun-noise-6864736

thanks, ik ga ze een diagnose sturen en bellen.

ik hoopte dat er oplossing was die ik wellicht zelf kon doen om het te verkomen. Maar ik vermoed dat het iets complexer.

Heb het zelfde .Op youtube is er filmpje van gunshots.Zal van daag weer bellen met Sonos.

Hoi Hans, die van mi,j Beam Gen2, had nog garantie en Sonos heeft een nieuwe gestuurd en de oude retour genomen voor verder onderzoek zeiden ze. Het probleem was onbekend bij hen, wat op zich gek is want er valt genoeg te vinden hierover op Google.
Maar de Sonos medewerker zag dat ik 2 keer een diagnose had gestuurd en was gelijk resoluut met het advies om de beam gen2 om te ruilen.
De nieuwe werkt nu elke dag sinds mijn meldingen 3 maanden geleden en ik heb geen last (nog) gehad. Hoop dat dit ook zo blijft en dat ze jou box ook omruilen.

ik speel Tidal, SoundCloud, MixCloud, TuneIn en natuurlijk ook TV via de Beam met veel plezier.

de muziek app’s doe ik altijd samen met een andere ruimte(eettafel) waar 2 Sonos One voor een mooi geluid in mijn woonkamer zorgen.

Ik ben super tevreden over de service en de speakers.

 

Reageer