Beantwoord

Beam en 2 Play One SAMEN met KPN afstandsbediening geluid regelen.

  • 17 June 2019
  • 6 reacties
  • 662 Bekeken

Badge
Wij hebben een Sonos Beam en 2 Sonos speakers. Met de afstandsbediening van de KPN kunnen wij het geluid van de Sonos Beam harder en zachter zetten. Het geluid van de speakers blijft echter gelijk. De speakers zijn met de Beam gegroepeerd. Op welke manier kan ik de Beam en de speakers zodanig configureren dat dit wel mogelijk is.
icon

Beste antwoord door Sytse 19 June 2019, 12:02

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Toevoegen als surround speakers in plaats van groeperen.
Reputatie 5
Badge +3
Wat Ron H zegt klopt, een afstandsbediening (of knoppen op een speaker) zal enkel die speaker / stereopaar harder of zachter zetten, geen gegroepeerde speakers.
Badge
Ik heb beide speakers met de Beam als Surround ingesteld. Met mijn Ipad vertikaal lopen zwaaien. Volgens de Sonos app is alles gelukt. Alleen komt er geen geluid uit beide speakers. Ik heb de Beam Beam genoemd en zie staan Beam +r+l. Ze zijn verbonden maar blijven stil.
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb beide speakers met de Beam als Surround ingesteld. Met mijn Ipad vertikaal lopen zwaaien. Volgens de Sonos app is alles gelukt. Alleen komt er geen geluid uit beide speakers. Ik heb de Beam Beam genoemd en zie staan Beam +r+l. Ze zijn verbonden maar blijven stil.
Zie graag onze Community Post omtrent Home Theater, waarin je het kopje stereo vs dolby wilt uitklappen voor meer informatie.
Als ook op muziek en dergelijke er geen geluid uit de achter speakers te horen is, dan zien we graag een diagnose tegemoet.
Badge
Inmiddels met kpn interactietv Dolby kunnen selecteren. Bleek een onlogische handeling te zijn.volgens de kpn technoot gaan ze dit aanpassen. De instelling sprong steeds terug naar stereo.
Om naar opslaan te gaan moet je langs de optie hdmi en dan gaat de instelling gelijk weer naar stereo. Je moet dus eerst naar beneden dan op oke en dan springt het direct naar bevestigen. Heel onlogisch maar het is gelukt. Hiervoor heb ik drie medewerkers gesproken en zijn ze bij de kpn via een eigen test dit gaan uit proberen.
Reputatie 5
Badge +3
Dank je wel voor de aanvullende informatie. Fijn om te horen dat het gelukt is.