atmos ook in inbouw-sonos-luidsprekers na de era 300 aankondiging

  • 10 April 2023
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

Badge

Lijkt me dé volgende stap… en om eerlijk te zijn zit ik er wel op te wachten. Hele (nieuwbouwwoning) sonos, dedicated multimedia ruimte gebouwd met inbouwmogelijkheden, maar er zijn dus nóg geen surround (7.1.4 / 5.1.4) inbouwspeakers te koop, maar de techniek al wel met de era 300… wie nog meer ?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

Sonos maakt niet eens zijn eigen passieve inbouwluidsprekers (dat doet Sonance) en heeft geen versterker die meer dan twee speakers aankan. En ik vraag mij af of het Sonos-publiek op meer bedrade speakers zit te wachten. Inbouw is nog een kleinere markt….. Ik verwacht niet dat Sonos zoiets gaat doen, maar ben eerder verrast.

Voor een echte multimediaruimte moet je echt niet bij Sonos zijn - wellicht een Port op de niet-Sonos versterker, maar verder niet.

Badge

Denk verder, versterker techniek is er, speaker techniek is er, software is er, slimme koppen zijn er… volgens mij is er iets te maken waardoor meer kabels niet nodig is !

Reputatie 7

Blijft de vraag of Sonos actieve inbouwspeakers wil gaan maken en of het bedrijf de inschatting heeft dat hier geld mee te verdienen is.

Niet dat het niet leuk zou zijn, maar ik schat de (commerciële) gewenstheid hiervan anders in dan jij. Maar, als gezegd: ik ben eerder verrast.

Badge

Mag ook met 3rd party wat mij betreft :)