Beantwoord

Arc verwijderen

  • 18 February 2024
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Hallo,

Sinds een paar maanden in bezit van 2x Era100, Sub en de Arc maar ik heb problemen met de Arc. De microfoon schakelt zichzelf continu uit en aan. Contact gehad met de helpdesk en kan de Arc opsturen en krijg er een andere voor retour.

De Arc was de enige speaker die ik bekabeld heb aangesloten en als deze weg is, de andere speakers moet ik dan met  het wifi netwerk verbinden om naar muziek te luisteren, neem ik aan?

Als ik de nieuwe Arc heb ontvangen en ik sluit deze weer bekabeld aan, dan moet ik deze weer aan de groep toevoegen of moet ik de andere speakers dan terug zetten naar fabrieksinstellingen en alles opnieuw installeren?

Corne 

icon

Beste antwoord door 106rallye 18 February 2024, 11:27

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7

Behalve de Arc voor je die verzendt, zou ik niets resetten. Je moet voor je de Arc loskoppelt de surrounds in de app van de Arc verwijderen. Dan kun je ze inderdaad als aparte “kamers” (geen “groep”, dat is de naam van een aantal gegroepeerde kamers) in de app aanmaken door ze via wifi te verbinden. Het is het handigste als je de naam die je straks weer voor je Arc-kamer wilt gebruiken niet gebruikt voor één van de speakers. De surrounds tot één stereoset maken kan ook - bij het toevoegen aan een nieuwe Arc straks moeten ze dan eerst weer uit elkaar gehaald worden.

Als je de nieuwe Arc hebt rol je die uit als eigen “kamer” en voeg je de surrounds er weer aan toe. Je voegt dus niet de Arc toe aan een “groep”, maar de surrounds aan de Arc “kamer”.

Maar dan moet ik ook de sub op deze manier verwijderen en later weer toevoegen of niet?

Reputatie 7

Voor de Sub geldt in principe hetzelfde. Verwijderen van de Arc. Je kunt hem dan toevoegen aan één van de Era’s.

Reageer