Skip to main content
Vraag

Arc Ultra en Sonos SL boxen galmen

• December 22, 2024
  • 8 reacties
  • 118 Bekeken

Wij hebben een Arc ultra met daaraan 2 x ons sl boxen maar vind de spraak heel erg galmen wie heeft dat ook ervaren en wat is eventueel een oplossing?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • December 22, 2024

Zijn de one’s als surrounds ingesteld? Wanneer de ones als stereo zijn opgenomen en je gebruik maakt van groeperen dan ontstaat er een vertraging in het geluid wat je als galmen zou kunnen ervaren.

• Auteur
  • Novice
  • December 22, 2024

Hoi,

ze zijn als surround ingesteld

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • December 22, 2024

Als het goed is komt er helemaal geen spraak uit de one sl speakers. Stemmen komen alleen uit de arc 

106rallye
  • December 22, 2024

Staan de Arc Ultra en de One SL’s in één of twee “kamers” in de app.

Zou zou het er moeten uitzien:

• Auteur
  • Novice
  • December 22, 2024

Zo staat het er bij mij wel in😉

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • December 23, 2024

@Ronald22  Wel wanneer ze gegroepeerd zouden zijn. Vandaar mijn vraag. Maar topicstarter heeft al aangegeven dat ze in surround staan. Zou dus betekenen dat de Arc staat te galmen. 

@Ric72 Wat gebeurt er met het geluid wanneer je in de app de surrounds uitschakelt?

106rallye
  • December 23, 2024

Mijn post was ook meer voor de duidelijkheid - die dus nu gegeven is. Als je spraak hoort uit de surrounds gaat er iets mis, Ik zou de surrounds eens verwijderen en opnieuw toevoegen. Eventueel daarna een Trueplay doen. Ik heb min of meer dezelfde opstelling zoals je ziet en bij mijn gaat het prima.

• Auteur
  • Novice
  • December 23, 2024

Ga ik vanavond even proberen