Beantwoord

Arc samen met Play:5, Sub en One

  • 7 December 2021
  • 3 reacties
  • 892 Bekeken

Beste,

 

Ik wil mijn systeem upgraden. Is een Arc, Sub, 2 maal play 5 en 2 maal One in de woonkamer overkill? Ik wil de play 5 meer gebruiken om muziek op af te spelen en de arc en One voor surround of kunnen de play 5 dan ook mee doen?

 

Groet, Remco

icon

Beste antwoord door SimonSonos 7 December 2021, 19:16

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Voor surround kan je “slechts” 1 paar speakers toevoegen. Voor tv kijken is dat dus of de one’s of de play 5’s. Voor muziek kan je 2 kamers aanmaken met in de 1 de surroundopstelling en in de ander een stereoset welke vervolgens samengevoegd kunnen worden om alle muziek af te laten spelen.

Of dit overkill is kan alleen jij beslissen. Ik denk dat ik er gek van zou worden. Begin met een surroundopstelling en bepaal of je dat voldoende vindt.

Hoi @R.C. ,

Ik heb 2 x de Five van Sonos voor de Stereo beleving.
De ARC en 2 x Play 5 en 2 x De Sub voor de Surround beleving.
Misschien eens kijken of er nog een Sub bij kan Voor de Five's van Sonos.
En ik ben er blij mee.:wink:

Thanks voor de reacties. Slecht 1 paar toevoegen zoals Erooij vertelde wist ik niet. Dat zou voor mij betekenen geen One maar lekker 2 maal de Play 5. 
Ik heb al een sub staan, misschien 2 proberen 🤪 en kijken of dat bevalt. Ik heb de upgrade korting staan dus mijn oude Play 5 krijgen een andere plaats zodat in de woonkamer alles op elkaar afgestemd kan worden. 
Nogmaals bedankt voor jullie reactie, TOP

Remco