Vraag

Arc naast 2 OneSL’s uitbreiden met Five

  • 14 August 2020
  • 4 reacties
  • 1020 Bekeken

Hallo,

 

Heb sinds kort een Sonos Arc met 2 OneSL’s en een Sub gen3. Zeer tevreden met super geluid.

In mijn enthousiasme heb ik een five gekocht omdat ik had gezien dat je die ook kon gebruiken in de home cinema opstelling. Begrijp nu dat het altijd in tweetallen moet, beetje jammer dat je niet 1 kan toevoegen.

Dan nu mijn vraag:

Kan ik de huidige set up uitbreiden met twee five’s dus in combinatie met de Arc, Sub en 2 OneSL’s?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ook dat zal niet gaan, je kunt max 2 surrounds en een sub toevoegen aan de Arc.

Je kunt natuurlijk wel een extra kamer aanmaken voor je nieuwe 5 en deze combineren de Arc voor gebruik bij muziek, maar of dat het gewenste resultaat heeft is natuurlijk de vraag. Dat kan je alleen zelf bepalen.

Ook dat zal niet gaan, je kunt max 2 surrounds en een sub toevoegen aan de Arc.

Je kunt natuurlijk wel een extra kamer aanmaken voor je nieuwe 5 en deze combineren de Arc voor gebruik bij muziek, maar of dat het gewenste resultaat heeft is natuurlijk de vraag. Dat kan je alleen zelf bepalen.

Dank voor je snelle reactie. 
als ik je goed begrijp is het dus of/of. Of de twee OneSL of twee Five’s als surround toevoegen aan de Arc configuratie?

Reputatie 7
Badge +3

Klopt, maar 2 fives als surrounds bij een Arc lijkt mij een enorme overkill.

Indien je niet echt een ander gebruik heb dan zou ik kijken of je de five nog kan terugbrengen. 

Klopt, maar 2 fives als surrounds bij een Arc lijkt mij een enorme overkill.

Indien je niet echt een ander gebruik heb dan zou ik kijken of je de five nog kan terugbrengen. 

Helder. Super bedankt voor je hulp en inzichten. Ik ga kijken wat ik kan doen.