Beantwoord

Arc aangesloten op TV, in combinatie met Sub Mini. Sub Mini doet niks...

  • 20 June 2023
  • 6 reacties
  • 216 Bekeken

Hi, De Arc is bekabeld, de sub mini niet. De sub mini verbind keurig met de app aan de Arc, maar ik hoor er geen geluid door als ik de TV aan heb staan. 

Ik heb ook 2 One SL speakers, beide niet bekabeld in een andere ruimte Als ik daar de sub via de app aan toevoeg en daar muziek op afspeel hoor ik de sub mini wél!

Wat kan ik nog doen om de Arc en de sub Mini samen te laten werken als ik TV kijk?

icon

Beste antwoord door 106rallye 21 June 2023, 07:07

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Wat gebeurt er als je muziek via bijvoorbeeld Spotify afspeelt op de arc icm de sub?

Thanks Ronald22 voor je snelle reactie! Heb zojuist ook nog Sonos radio geprobeerd op de Arc+sub (Spotify had ik al geprobeerd) Ook dan doet de sub mini het niet...

Reputatie 7

Heb je op de Arc de wifi aan staan? Als je die uit hebt staan werkt ook de directe 5Ghz link naar de Sub niet.

Thanks 106rallye! Dat was de truuk! De Arc is bekabeld, daarom had ik de wifi uitgezet. Nu de wifi op de Arc aan staat, doet de sub het ook... Wel raar dat dit een vereiste is... :D Dank voor je scherpe reactie!

Reputatie 7
Badge +3

De Arc stuurt het signaal door naar de sub en/of surrounds. Hiervoor heeft hij dus de uitgaande WiFi nodig.

Reputatie 2
Badge +1

Ik had hetzelfde ‘probleempje’ nadat ik de ARC op een vaste netwerkverbinding had aangesloten (voorheen op WiFi en nu de WiFi had  uitgeschakeld omdat ik dacht dat dit anders dubbelop was). Ineens  geen geluid meer via de Sub (die wel geconfigureerd was). Het vreemde vind ik dan wel dat via de 2 Sonos One SL surround speakers er wel audio te horen was. Daarom kwam ik er ineens op. Nu lees ik het hier ook.

 

Ik ben nog steeds supertevreden met de Sonos installatie. Het kost wat, maar dan heb je er ook wat voor, het klinkt nog steeds super.