Beantwoord

Arc/2xOne/Sub - airplay doet het niet direct

  • 28 February 2024
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

Ik heb een opstellen van een beamer (vrij oude maar zeer goede Projectiondesign) die ik heb aangesloten op een AppleTV via een HDMI kabel. Ik streamde het geluid van films altijd via airplay naar de sonos-opstelling. Dat werkte altijd goed tot een paar maanden geleden.

Het gekke is dat Youtube nog wel gewoon direct geluid geeft bij het beeld. Ik ben erachter gekomen dat als ik eerst stream via airpods en daarna de sonos erbij koppel ik wel geluid heb. (vreemd toch?). Ik vind het op zich niet erg om elke keer via het sonos systeem handmatig te koppelen, maar dat gedoe met die airpods is vervelend.

Iemand een idee hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?

 

 

 

icon

Beste antwoord door Sara D 7 March 2024, 20:44

Bekijk origineel

4 Reacties

Badge +1

Hallo @Michielius72 

 

Welkom op de Sonos Community!

Om hierop verder te kunnen adviseren, hebben we meer informatie nodig. Ik raad je aan om een diagnose te maken zodra het probleem zich voordoet en vervolgens contact met ons op te nemen.

bought a new ebamer… problem solved

Reputatie 7

Een Engelse beamer? ;-) 

Misschien goed om te laten weten welke, dan kunnen anderen ook weten welke goed werkt.

een Benq TK700. Airplay doet nu wel prima. Heel vreemd eigenlijk. Door al dat proberen en geklooi is de lamp van mn oude beamer wss kapot gegaan. Vervangen was 200 euro.

 

Reageer