Skip to main content
Beantwoord

Apple TV+ app op tv geen atmos meer

• 5 januari 2025
  • 8 reacties
  • 106 Bekeken

• Novice
  • 2 reacties

Mijn Apple tv plus (via app)geeft geen Dolby Atmos meer door. Het heeft wel gewerkt en alle andere apps op de tv zoals Netflix en Amazon prime werken nog wel en spelen wel atmos af. Ik heb de app gereset en ik heb de app ervan afgegooid en weer geïnstalleerd maar niets werkt.

Iemand een idee ? 
grt Dennis 

Beste antwoord door SamTV

Ik heb een Samsung The Frame TV. Instellingen gecontroleerd die stonden goed op: Geluidsuitvoer Sonos ARC HDMI en bij de expert instellingen DOLBY ATMOS.

Probleem inmiddels opgelost. Ik heb de TV van het stroomnet gehaald en opnieuw opgestart. Vermoedelijk is door een update van of de TV software of de Apple software het geheel in de war geraakt.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

8 Reacties

106rallye
  • 8439 reacties
  • 5 januari 2025

Op welke TV (merk en type)?

• Auteur
  • Novice
  • 2 reacties
  • 6 januari 2025

Sony ZF9 

106rallye
  • 8439 reacties
  • 6 januari 2025

Je zou eens bij Sony navraag kunnen doen over de Apple TV+ app.

• Auteur
  • Novice
  • 2 reacties
  • 6 januari 2025

Het probleem is dat het gewoon gewerkt heeft dus ik denk niet dat het probleem aan de tv ligt daar is niks aan veranderd 😕

106rallye
  • 8439 reacties
  • 7 januari 2025

En wat zou er bij Sonos veranderd zijn dat alleen bij Apple TV+ (en, naar het lijkt, alleen bij jou) geen Atmos meer wordt weergegeven?

Wat zijn de geluidsinstellingen van je TV?

• Novice
  • 2 reacties
  • 10 maart 2025

Ik constateer hetzelfde probleem. Dolby Atmos muziek van Apple Music wordt niet meer weergegeven op Arc. Tot voor kort wel.

wat was de oorzaak DdIC?

106rallye
  • 8439 reacties
  • 11 maart 2025

Ook een Sony? Welke? Wat zijn de geluidsinstellingen van je TV?

• Novice
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 11 maart 2025

Ik heb een Samsung The Frame TV. Instellingen gecontroleerd die stonden goed op: Geluidsuitvoer Sonos ARC HDMI en bij de expert instellingen DOLBY ATMOS.

Probleem inmiddels opgelost. Ik heb de TV van het stroomnet gehaald en opnieuw opgestart. Vermoedelijk is door een update van of de TV software of de Apple software het geheel in de war geraakt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen