Vraag

aparte afstandbediening beam 2

  • 21 October 2022
  • 3 reacties
  • 256 Bekeken

Beste mensen,

Ik heb sinds kort een sonos beam gen 2 gekocht en ben er qua geluid super blij mee.

Ik heb de soundbar aangesloten op de optische poort omdat ik de soundbar met een aparte afstandbediening wil regelen.(soundbar s'ochtend vroeg op volume 0 en tv speakers gebruiken)

Mijn vraag is eigenlijk simpel:

Is er een mogelijkheid om met een aparte afstandbediening het volume van de beam 2 aan te sturen? Een universele bijvoorbeeld.

Ik hoop dat ik mijn vraag duidelijk genoeg heb uitgelegd en iemand hierop een antwoord heeft.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

Waarom koop je een dure soundbar om hem niet te gebruiken? Maar goed. Een universele ab zou moeten werken, maar dan doet waarschijnlijk de TV-ab het niet meer.

Waarom koop je een dure soundbar om hem niet te gebruiken? Maar goed. Een universele ab zou moeten werken, maar dan doet waarschijnlijk de TV-ab het niet meer.

Dat was ook mijn eerste idee om hem gewoon altijd aan te laten maar mijn vriendin wil hem sochtends om half 7 niet aan hebben... 

Ik zal is een universele ab proberen met infrarood thnks

Reputatie 7

Ah, niet jij maar je vriendin. Waarom luister zij liever naar de goedkope TV-speakers dan?

Nu mis je de Atmos-mogelijkheden van de Beam en je haalt je een hoop gezeur met afstandsbedieningen op de hals……..