Beantwoord
AMP in fornt, connect:AMP rear
Hi, Ik heb mijn connectAMp vervangen door de nieuwe AMP. Wat een verbetering, want mijn staande speakers (B&W 683) lusten wel wat power. De TV is aangesloten op de AMP via HDMI, en geluid werkt prima incl. fantom center.
vraag 1: kan ik mijn oude connect:AMP draadloos (geen mogelijkheid voor netwerk kabel) gebruiken voor een setje rearspeakers ?
vraag 2: Kan ik als alternatief 2 play1's (ook draadloos) gebruiken als rear speakers ?
vraag 3: Kan ik eenvoudig muziek luisteren uit enkel front speakers zonder gedoe ?
Thnx!
vraag 1: kan ik mijn oude connect:AMP draadloos (geen mogelijkheid voor netwerk kabel) gebruiken voor een setje rearspeakers ?
vraag 2: Kan ik als alternatief 2 play1's (ook draadloos) gebruiken als rear speakers ?
vraag 3: Kan ik eenvoudig muziek luisteren uit enkel front speakers zonder gedoe ?
Thnx!
Beste antwoord door Frank N
Deze functie bestaat al in de app. Via 'Meer', 'Instellingen', 'Instellingen Kamer', selecteer hier de juiste kamer, 'Geavanceerde audio' en vervolgens 'Instellingen surround'
Hier kan je overigens ook het volume voor muziek op de surround speakers op nul zetten, permanent.
Bekijk origineelHier kan je overigens ook het volume voor muziek op de surround speakers op nul zetten, permanent.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.