Beantwoord
Afstandsbediening werkt ineens niet meer op playbase
Goedemorgen!
Sinds de update van de playbase heb ik al een aantal keren gehad dat de afstandsbediening om het geluid te bedienen ineens niet meer werkt.
Ik los het nu op om de stekker van de playbase eruit te halen en er opnieuw in te doen, maar is hier een verklaring voor?
Diagnosenunmer: 1906981985
Met vriendelijke groet,
Gydo
Sinds de update van de playbase heb ik al een aantal keren gehad dat de afstandsbediening om het geluid te bedienen ineens niet meer werkt.
Ik los het nu op om de stekker van de playbase eruit te halen en er opnieuw in te doen, maar is hier een verklaring voor?
Diagnosenunmer: 1906981985
Met vriendelijke groet,
Gydo
Beste antwoord door Emily P
Zou je een nieuwe diagnose willen sturen nadat j e merkt dat de afstandsbediening niet meer werkt? Op het moment is je Playbase herstart en hebben we alleen de informatie dat deze net aan staat en dat het opstartproces voltooid is.
In de tussentijd, kijk ook even of je de batterijen van je afstandsbediening kan vervangen.
In de tussentijd, kijk ook even of je de batterijen van je afstandsbediening kan vervangen.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.