Beantwoord

Afstandsbediening Samsung TV niet te koppelen met playbar

• 27 maart 2018
  • 9 reacties
  • 6936 Bekeken

TV: Samsung smart TV SAMUE50MU6100
NIet te koppelen met playbar zodoende ik steeds geluid van TV dien te regelen met bediening Sonos of op playbar zelf.
icon

Beste antwoord door Tim S 27 maart 2018, 09:58

Wat voor afstand's bediening heeft deze TV?
Een Samsung One remote?
Als de bediening infrarood uitzend dan kan Sonos deze inleren.
Als het geen infrarood kan uitzenden, dan zal deze bediening niet met Sonos kunnen samenwerken.
Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Wat voor afstand's bediening heeft deze TV?
Een Samsung One remote?
Als de bediening infrarood uitzend dan kan Sonos deze inleren.
Als het geen infrarood kan uitzenden, dan zal deze bediening niet met Sonos kunnen samenwerken.
Idd de samsung one remote. Ik volg je link en tracht deze te configureren. To be continued
Gelukt!!!!🆒
Dank voor je hulp
Ik heb hetzelfde probleem, maar als ik op de link in bovenstaande reactie klik krijg ik een foutmelding. Tim S., zou je mij de informatie kunnen sturen?
Reputatie 3
Badge +2
Hier dan een werkende link:
https://support.sonos.com/s/article/3444?language=en_US
Ik heb deze ook succesvol gebruikt voor de samsung mu7000 series.
Top, dankje!
Reputatie 7
Badge +2
En de Nederlandse variant.: https://support.sonos.com/s/article/3444?language=nl_NL
Zal het tevens boven in aanpassen.

Heren

ik heb mijn Sonos geïnstalleerd. Optisch reageerde nu ook met + - maar de Sonos gaat niet harder en zachter.

heeft iemand nog meer ideeën? 
ik heb een Samsung frame tv en in het begin wilde het wel maar later was het in 1 keer weg en ik kan nu niet meer de Sonos bedienen.

Reputatie 7
Badge +2

Heren

ik heb mijn Sonos geïnstalleerd. Optisch reageerde nu ook met + - maar de Sonos gaat niet harder en zachter.

heeft iemand nog meer ideeën? 
ik heb een Samsung frame tv en in het begin wilde het wel maar later was het in 1 keer weg en ik kan nu niet meer de Sonos bedienen.

Heb je de Sonos via de volgende stappen het infrarood signaal laten inleren?

Reageer