Beantwoord

Afmeting (breedte) Beam

  • 4 May 2020
  • 5 reacties
  • 265 Bekeken

Reputatie 1

Ik overweeg de aanschaf van een Beam. De Beam (ongeveer 65 cm) is breder dan het tafeltje (ongeveer 60,5 cm) waar de Beam op zou moeten komen te staan.

Ik kan op de foto's en de specificaties niet goed zien of de Beam dopjes of pootjes heeft waarmee hij mogelijk toch op het tafeltje zou kunnen passen. Dat hij een beetje uitsteekt is dus geen probleem.

Beschikt er iemand over deze informatie?

Alvast dank. 

icon

Beste antwoord door Jim Gubbels2 4 May 2020, 14:21

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Kijk eens op https://youtu.be/Lsbfy5PsIA0, rond 1.30 min, de Sonos Beam wordt dan aan de onderzijde getoond, m.i. geen pootjes of rubberen dopjes.

Succes.

Reputatie 1

Dag Jim, waardevolle tip! Toch moeilijk te zien. Sluit niet uit dat er onder het ronde deel toch iets afwijkende zit. 

Ik hoop dat er nog zo'n goede reactie volgt. Dank! 

Hoi @Marcelc1000 

Die van mij staat op een muurbeugel en ik kan inderdaad bevestigen dat er 4 voetjes onder zitten de hoogte is echter gering. een paar mm.
Zie foto (niet te zien dus)
 

Beam

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik bezit geen Beam, maar begrijp het probleem niet helemaal. Mochten er pootjes aan de buitenrand zitten dan kan je de Beam toch altijd op het tafeltje zetten?! Wanneer de pootjes buiten het blad vallen dan zetje je de Beam op een paar viltjes zodat deze wel zonder direct kontakt met het tafeltjes geplaatst wordt. 

Reputatie 5
Badge +3

Deze voetjes (iets betere foto).

Zitten 53,5 cm uit elkaar (van midden tot midden).