Beantwoord

Aanschaf Base (of niet?)

  • 13 October 2018
  • 4 reacties
  • 211 Bekeken

Badge
Ik ben in het bezit van een Sonos 5 in de woonkamer. Ik overweeg om een Base aan te schaffen. Nu staat de 5 voor in de woonkamer bij de tv. De Tv is via 3,5 mm Jack aangesloten op de 5. Ik overweeg om een Base aan te schaffen en de 5 aan de andere kant van de woonkamer te plaatsen. Woonkamer is ongeveer 10 bij 4. Kan ik dit zomaar doen en komt dat het geluid ten goede of kan deze combinatie niet? De nadruk ligt bij mij op muziek en niet zozeer op surroundgeluid tv.
icon

Beste antwoord door Eddie the Eagle 14 October 2018, 08:55

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dit werkt, het is wel zo dat de Playbase primair bedoeld is als TV oplossing, dus om surround sound te creeren al dan niet in combinatie met losse spelers voor het geluid achter en een Sub voor de lage tonen. Als je enkel geinteresseerd bent in muziek is het een dure oplossing maar het gaat zeker werken.
Badge
Ja daarom ook mijn twijfel. Andere optie is play one aanschaffen en die achter in de woonkamer plaatsen. De 5 staat nu voor en ik wil eigenlijk mijn huiskamer mooi vullen met geluid. Dus de 5 voor en play one achter zou dat wat zijn of gaat dan 1 box overheersen?
Reputatie 6
Badge +3
Nee hoor, het zal een prima aanvulling zijn, je zult versteld staan wat voor mooi en vol geluid er uit de Play One komt. Ik heb er zelf 3 in verschillende ruimtes ook als aanvulling op mijn Play 5 en Play 3. Bij mooi weer zet ik ze regelmatig buiten, dat doe je niet even met je Play 5 maar wel met de Play One.
Badge
Inmiddels een One aangeschaft. Helemaal top. Het geluid precies zoals ik wilde. Bedankt voor het advies.