Aanbevolen functie Sonos App

  • 21 May 2021
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Goedemiddag,

 

Ik heb een mooie surround setup:

Arc

Sub

Fives

 

Nu wil ik als ik muziek wil luisteren de Arc niet mee laten doen en dus alleen over de fives de muziek horen. De enige manier waarop ik dit kan realiseren is om de fives uit de surround setup te verwijderen. als ik vervolgens weer een film wil kijken moet ik de fives weer opnieuw toevoegen aan de surround setup en true play opnieuw instellen. Al met al vind ik dit een redelijk omslachtige werkwijze. 

Graag wil ik dan ook een verzoek indienen om in de sonos app een functie toe te voegen in een surround setup waarbij je dan speakers handmatig tijdelijk uit kan zetten.

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hier is al heel veel over geschreven en om gevraagd. Sonos zal reageren dat het doorgegeven zal worden aan de ontwikkelafdeling om er vervolgens niets meer over te horen.

Zelf denk ik dat het technisch ook niet realiseerbaar is omdat Sonos de surroundopstelling als 1 speaker ziet. Ook denk ik dat het een vreemde opstelling wordt wanneer de surrounds alleen als stereo komen te staan. Normaal gesproken staan deze speakers naast of achter de luisterpositie, een goede stereo staat links en rechts voor de luisterpositie. Ik vind de instel mogelijkheden voor muziek meer dan voldoende om te kunnen genieten van een heel mooi geluidsbeeld. Je kunt altijd een zwaardere belasting op je surrounds zetten.